Sushi Kushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sushi Kushi to nowe podejście do kuchni japońskiej, które łączy w sobie elegancję z niezobowiązującym luzem oferując sushi i inne dania kuchni japońskiej zarówno w stylowo urządzonych, klimatycznych lokalach, jak i w wygodnej i szybkiej formule dostaw do klienta.
W ten sposób stworzyliśmy rozpoznawalną markę, w oparciu o którą powstała dynamicznie rozwijająca się sieć lokali franczyzowych. Wszystkie oferują gościom przygotowywane ręcznie, wyłącznie ze świeżych składników najwyższej jakości, zdrowe i smaczne hosomaki, futomaki, uramaki i nigiri. Na stoły naszych gości trafiają również startery, sałatki i najpopularniejsze azjatyckie zupy.
Naszą mocną stroną jest sprawny system realizacji dostaw do klienta. Obok tradycyjnych zamówień telefonicznych stworzyliśmy prosty i przejrzysty system on-line umożliwiający składanie zamówień i opłacanie ich za pośrednictwem naszej strony internetowej. Pozwala to naszym klientom dokładnie zapoznać się z ofertą naszych lokali i stymuluje sprzedaż produktów.
Obsługujemy również klientów biznesowych i sklepy oferując gotowe zestawy naszych najlepszych produktów. Stół pełen sushi może być oryginalną atrakcją przyjęcia, imprezy urodzinowej, wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego, wesela, konferencji czy spotkania ze znajomymi. Zajmujemy się nie tylko przygotowaniem jedzenia, ale również jego atrakcyjną ekspozycją. Bambusowo-granitowe bufety w stylu japońskim, pokazy live cooking, a to wszystko w towarzystwie toastów wzniesionych japońskim winem.
Dywersyfikacja działalności lokali naszej sieci pozwala nam i naszym Franczyzbiorcom na elastyczne dostosowanie się do potrzeb wymagającego rynku. Franczyza Sushi Kushi jest gwarancją współpracy z silnym partnerem o wieloletnim doświadczeniu w gastronomii.
JEDNOSTKI WŁASNE
-
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Na każdym etapie współpracy z naszą firmą będziesz mógł liczyć na pomoc naszych doradców - zarówno w zakresie koordynacji inwestycji jak i zarządzania placówką sieci. Pomożemy ci przygotować lokal do otwarcia, wyjaśnimy zawiłe przepisy sanitarne, polecimy dostawców sprzętu i wyposażenia, przeszkolimy pracowników, nauczymy procedur codziennego zarządzania lokalem i podpowiemy jak uniknąć ewentualnych błędów i pomyłek. Kiedy już otworzysz swój lokal Sushi Kushi będziemy pomagać ci skutecznie i efektywnie nim zarządzać, podpowiemy jak zwiększać sprzedaż i otwierać nowe kanały dystrybucji produktów z oferty sushi baru.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Szacowana kwota inwestycji
- 130 tys. zł netto
- koszt remontu lokalu (uzależniony od wielkości, stanu lokalu, jego poprzedniego przeznaczenia. Preferowane są lokale po gastronomii - znacząco zmniejszające koszty adaptacji lokalu
Wstępna opłata franczyzowa wynosi 25 tys. zł netto.
Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi:
- Opłata miesięczna - 2 500 zł netto - bez dodatkowych opłat od obrotu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Aby rozpocząć współpracę franczyzową z naszą firmą musisz posiadać kapitał niezbędny do pokrycia kosztów inwestycji związanej z uruchomieniem placówki sieci i uiszczeniem opłat franczyzowych. Musisz także dysponować lokalem, w którym prowadzony będzie twoja placówka Sushi Kushi. Lokal może być wynajmowany, musi mieć powierzchnię minimum 70m2 i musi być przystosowany do prowadzenia w nim działalności gastronomicznej.
Od naszych Franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy i rozumienia zasad współpracy franczyzowej. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Shiva Andrzej Pelc-Gonera
rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź
604 115 214; 795 213 891
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Radosław Szwugier
Katarzyna Włodarczyk-Pięta tel. 795 213 891 katarzyna@sushikushi.plDOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Shiva Andrzej Pelc-Gonera (rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Kushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushikushi.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.