Krowarzywa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Działamy od 2013 roku. Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne. Od czytelników Gazety Wyborczej otrzymaliśmy tytuł najlepszego miejsca streetfood w Waszawie. Najbardziej popularny wśród turystów z całego świata portal Trip Advisor kolejny rok z rzędu przyznał nam certyfikat jakości. Pisali o nas m. in. angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, włoscy blogerzy kulinarni, a japońska telewizja nakręciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadaliśmy wielokrotnie również w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy już 65 tysięcy fanów na Facebooku i 20 tysięcy na Instagramie.

Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrządzane z pasją, smaczne, zdrowe i modne.

Ogromne zainteresowanie, jakim cieszymy się w całej Polsce ukazuje potencjał Krowarzywa jako marki, która może znaleźć odbiorców w każdym większym mieście.

Otwórz swoją restaurację Krowarzywa

 

JEDNOSTKI WŁASNE

  • ul. Hoża 29/31, Warszawa 
  • ul. Marszałkowska 27/35, Warszawa
  • ul. Sławkowska 8, Kraków
  • Food truck
  • Hala Gwardii, pl. Żelaznej Bramy 1, Warszawa 
  • Warszawa, al. Jana Pawła 41a

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

ul. Sienkiewicza 14, Białystok
ul. Brzozowa 15, Gdańsk
ul. Rzeźnicza 34, Wrocław
ul. Podmurna 52, Toruń
ul. Matejki 6A, Rzeszów 

 

 

 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Co zapewniamy:

  • Znaną i stabilną markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem  i popularnością w mediach
  • Know How - podręcznik operacyjny
  • Większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
  • Pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
  • Pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
  • Udział we wspólnym systemie informatycznym 
  • Identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
  • Promocję, reklamę i marketing 
  • Wizualizację lokalu
  • Wyłączność terytorialną

 


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Czego potrzebujesz, by otworzyć swoją restaurację?
  • Lokal od 50-150 m2
  • Inwestycja w lokal, czyli remont i wyposażenie od 100 tys. zł
  • Opłata wstępna:
    • Duże miasta 29 900 netto
    • Mniejsze miasta 19 900 netto
  • Zapał i chęci do pracy
  • Oferta rozdzielona jest na dwa modele biznesowe: dla dużych i mniejszych miast.
    • Duże miasta: Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław.
    • Mniejsze miasta: powyżej 150 tys. mieszkańców
  • Lokal musi znajdować się w centrum, przy głównej ulicy z dużym natężeniem ruchu pieszych.
  • Przewidywany zwrot kosztów inwestycji to ok. 8 miesięcy.
  • Próg rentowności - 2 miesiące. 
  • Stała opłata 7% netto od obrotu

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Dobrze Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Marszałkowska 27/35, 00-639 Warszawa

732 777 069

franczyza@krowarzywa.pl

www.krowarzywa.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Marcin Suski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Krowarzywa.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.