Krowarzywa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Jesteśmy też największą wegańską firmą w branży gastronomicznej w tej części Europy. Działamy od 2013 roku. Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne. Od czytelników Gazety Wyborczej otrzymaliśmy tytuł najlepszego miejsca street food w Warszawie. Najbardziej popularny wśród turystów z całego świata portal TripAdvisor kolejny rok z rzędu przyznał nam Certyfikat Jakości. Pisali o nas m. in. angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, Forbes i The Economist, włoscy blogerzy kulinarni, a japońska telewizja nakręciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadaliśmy wielokrotnie również w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy już ponad sto tysięcy fanów na Facebooku i kilkadziesiąt tysięcy na Instagramie i Tik Toku - ciągle przybywa nowych.
Nasi klienci to w większości osoby, które na co dzień jedzą mięso, a nasze produkty traktują jako zdrową i smaczną odmianę. Spotkasz u nas: studentów i uczniów, pracowników firm, rodziców z dziećmi a także osoby starsze.
Naszych klientów obsługujemy na miejscu, na wynos i w dostawie. Delivery to od 30 % do nawet 90% sprzedaży w poszczególnych lokalach.
Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrządzane z pasją, naturalne, zdrowe i modne.
Misja Krowarzywa: ROŚLINNE JEDZENIE DLA WSZYSTKICH
Nagrody:
- 2013 Best Vegetarian - Warsaw Insider
- 2013 Najlepsza Burgerownia w Warszawie - Example.pl
- 2014 Warszawska Pyza - Najlepszy Lokal Street Food - Gazeta Wyborcza
- 2014 Restauracja Roku - Warszawiaki
- 2016 Najlepsze Miejsce dla Wegetarian - Zomato
- 2017 Ulubione Wegańskie Jedzenie w dostawie - UberEats
- 2018 Warszawiaki - Bar Roku 2018 Best Place Kraków - Local Life
- 2018 Best Vegan Restaurant Poland Franchise – Food&Drink Awards - Londyn
- 2019 Bar roku - Warszawiaki
- 2019 Ulubione wegańskie jedzenie użytkowników ubereats 2018
- 2019 Debiut Roku - Franchising Awards
- 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 Certyfikat Jakości - TripAdvisor
- 2019 Najlepsze burgery w Warszawie 2019 - Ranking czytelników Nasze Miasto
- 2019 Najlepsza restauracja wegańska/wegetariańska - Food Business Awards
- 2019 Najlepszy Roślinny Debiut Gastronomiczny (Beyond Burger) - Roślinniejemy
- 2020 Best Vegan Restaurant – Poland - Food&Drink Awards - Londyn
- 2020 Zwycięzca edycji specjalnej konkursu - Food Business Awards
- 2020 Happy Cow - Top Rated
- 2021 Best Vegan Restaurant 2020 (Poland) - Food&Drink Awards - Londyn
- 2021 Najlepsza restauracja wegańska/wegetariańska - Food Business Awards
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Hoża 29/31, Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- ul. Sienkiewicza 14, Białystok
- ul. Brzozowa 15, Gdańsk
- ul. Podmurna 52, Toruń
- ul. Matejki 6A, Rzeszów
- ul. Kantaka 10, Poznań
- ul. Dzwonnicza 3, Warszawa – Ursynów
- ul. Monte Cassino 3, Szczecin
- ul. Marszałkowska 27/35, Warszawa
- ul. Puławska 34, Warszawa - Mokotów
- pl. Wolnica 4, Kraków
- ul. Sławkowska 8, Kraków
- pl. Dominikański 1, Gdańsk
- al. Rzeczpospolitej 8, Warszawa - Wilanów
- ul. Chmielna 23, Warszawa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zapewniamy:
- Znaną i stabilną markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem i popularnością w mediach
- Know How - podręcznik operacyjny
- Większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
- Pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
- Pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
- Udział we wspólnym systemie informatycznym
- Identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
- Promocję, reklamę i marketing centralny
- Wizualizację lokalu
- Wyłączność terytorialną
- Udział we własnym systemie delivery
- Współpraca sieciowa z agregatorami delivery
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
OFERUJEMY WSPÓŁPRACĘ W DWÓCH WARIANTACH:
1. LOKAL STACJONARNY
Czego potrzebujesz aby otworzyć swoją restaurację?
- Lokal od 30-100 mkw.
- Inwestycja w lokal, czyli remont i wyposażenie od 150 tys. pln.
- Opłata wstępna: 9,9 tys. pln netto (Warszawa 19,9 tys. netto).
- Aktywne zaangażowanie w funkcjonowanie restauracji.
Przewidywany zwrot kosztów z inwestycji to ok. 18 miesięcy, Próg rentowności - 3 miesiące, Stała opłata 6% netto od obrotu (Warszawa – 7%. netto od obrotu) oraz opłata marketingowa 0,5% od obrotu netto.
2. DARK KITCHEN
Czego potrzebujesz aby otworzyć swoją wirtualną kuchnię Krowarzywa?
- Lokal – oferta dla osób, które już prowadzą wegańską restaurację.
- Inwestycja – dokupienie sprzętu typu opiekacz i kontakt grill.
- Opłata wstępna: 1900 pln netto.
- Aktywne zaangażowanie w funkcjonowanie dark kitchen.
Minimalne koszty inwestycji. Szacowany zysk miesięczny od 5000 pln. Stała opłata 6% netto od obrotu.
Jak działa współpraca w ramach franczyzy Dark Kitchen Krowarzywa?
Prowadzisz własną restaurację wegańską, ale chcesz wzbogacić swoją ofertę o produkty naszej marki. Podpisujemy umowę franczyzy. Ewentualnie dokupujesz brakujący sprzęt typu opiekacz kwarcowy i kontakt grill (to wszystko!). Przeprowadzamy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników. Przekazujemy Ci listę sprawdzonych dostawców towaru. Umieszczamy Twoją restaurację jako Krowarzywa na portalach z dostawami. Zaczynasz realizować zamówienia od klientów.
Poszukujemy franczyzobiorców tylko w miastach 200 – 250 tys. mieszkańców: Warszawa, Łódź, Katowice, Lublin, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Białystok i Zakopane.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Bożek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dobrze Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Dobra 54/41, 00-312 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Krowarzywa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krowarzywa.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Sześć otwarć to ubiegłoroczny wynik sieci wegańskich burgerowni Krowarzywa. W jakich miejscach marka szuka obecnie franczyzobiorców?
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.