Fabryka Pizzy
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Powstaliśmy w 2000 roku, w czasach, kiedy oferta kulinarna w polskich miastach nie była tak bogata i zróżnicowana jak teraz. Tworząc pierwszą Fabrykę Pizzy przecieraliśmy szlaki. Naszym celem było otwarcie trattorii – czyli lokalu utrzymanego we włoskim stylu, o nieco mniej formalnym charakterze niż restauracja. Szybko staliśmy się bardzo popularnym miejscem i zyskaliśmy uznanie naszych gości. Z czasem Fabryka zaczęła się rozrastać.
Naszą specjalnością jest włoska, słoneczna kuchnia. Nazywamy się Fabryka Pizzy, ale w menu są także makarony, risotto, gnocchi, sałatki i wiele innych
Podstawą naszych dań jest pyszny sos, ciasto i sery. Dlatego aromatyczne pomidory, mąkę do pizzy, mozarellę, czy pastę truflową, sprowadzamy z Turynu, Rawenny oraz Neapolu.
Nieprzerwanie realizujemy nasze marzenie tworząc sieć włoskich restauracji. Jeśli i Ty marzysz o własnej restauracji, napisz do nas i dołącz do naszej sieci
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteśmy wsparciem dla naszych partnerów przez cały czas. Od momentu podpisania umowy, przez okres inwestycyjny aż po codzienne funkcjonowanie. Stałym elementem naszych lokali jest przemyślane menu oraz wysoka jakość produktów, z których przyrządzamy dania
Dajemy sprawdzony sposób na działanie. Dostarczamy kompletny projekt restauracji (architektura wnętrza, rozkład pomieszczeń łącznie z zapleczem i wyposażeniem, wizualizacje). Przeprowadzamy szkolenia oraz przekazujemy całą wiedzę, którą zgromadziliśmy przez ponad dwadzieścia lat naszego działania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego
- Kwota inwestycji: od 300 000 zł
- Opłata wstępna: 25 000 zł
- Oplata miesięczna: 2% od obrotu brutto+2500 netto opłaty stałej
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zabezpieczenie finansowe dla inwestycji.
Zaangażowanie i chęć nauki.
Każdą lokalizacje oceniamy indywidualnie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Fabryka Pizzy spółka z o.o.
Ul. Zwierzyniecka 17/28, 30-611 Kraków
509 675 426
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Małgorzata Zych
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fabryka Pizzy spółka z o.o. (Ul. Zwierzyniecka 17/28, 30-611 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fabryka Pizzy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fabrykapizzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sfinks Polska już za kilka dni przejmuje całkowicie Fabrykę Pizzy. Wartość transakcji to 8 mln zł.
Sfinks zamknął pierwsze półrocze 2018 z mniejszymi przychodami ze sprzedaży, niż rok wcześniej. Zarząd spółki twierdzi, że to m.in. efekt niehandlowych niedziel.
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.