Emporio Armani

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Emporio Armani to jedna z droższych linii domu mody Giorgio Armani. Produkty tej marki to zarówno ubrania „ready-to wear”, jak i okulary przeciwsłoneczne, perfumy oraz akcesoria i zegarki.

Emporio Armani „wchłonęło” Armani Collezioni i Armani Jeans, by teraz wrócić do swoich korzeni i oferować szeroki wybór ubrań i akcesoriów na każdą okazję, od sportowej po formalną. Awangardowe podejście do mody pozwala projektantom marki uchwycić najnowsze trendy w modzie i dowolnie je interpretować. Emporio Armani to jedyna marka z domu mody Giorgio Armani, oprócz pierwszej linii, który pojawia się każdego roku na tygodniu mody w Mediolanie.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. pełny asortyment towarowy;
  2. brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  3. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  4. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  5. gotowy projekt salonu;
  6. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
  7. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  8. własnościowy system zatowarowania
  9. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  10. brak opłat spedycyjnych;
  11. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

*Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Emporio Armani w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

GPoland Sp. z o.o.

ul. Połczyńska 104; 01-302 Warszawa

(22) 824 34 41

a.pranke@gpoland.com.pl

www.gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Angelika Pranke 603 456 500

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Emporio Armani.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.