Autorskie Lody Piccolo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szukamy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać markę PICCOLO!
Nasze doświadczenie to ponad 70 lat produkcji i sprzedaży lodów. Znamy ten biznes i wiemy, że zaangażowanie jest kluczem do sukcesu i niezależności finansowej!
CHWYTAJ ŻYCIE, SMAKUJ CHWILE!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zacznij z nami współpracę na jednym z wypracowanych modeli:
-
PICCOCASA- sprzedaż lodów z lokalu stacjonarnego;
-
PICCOMOBILE- sprzedaż lodów z budki lub food trucka;
-
PICCOBICI- sprzedaż lodów z mobilnego roweru
Dodatkowo wprowadziliśmy również wariant
- PICCOPICCO- rozszerz swój istniejący biznes o Autorskie Lody PICCOLO
Ponadto zapewniamy:
-
Podstawowe wyposażenie lokalu- wyposażenie zawierające urządzenia chłodnicze;
-
projekt wg. wytycznych i standardów PICCOLO;
-
szkolenie z zakresu prowadzenia lodziarni;
-
obsługę księgową;
-
wsparcie w finansowaniu przedsięwzięcia;
-
pomoc w wyborze lokalizacji;
-
pomoc w stworzeniu dokumentacji dla SANEPIDu;
-
pakiet lodów na start;
-
codzienne dostawy świeżych lodów;
-
szkolenie personelu;
-
wsparcie marketingowe;
-
pakiet reklamowy Podświetlany kaseton, windery reklamowe, leżaki;
-
system lojalnościowy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
Brak opłaty licencyjnej;
-
brak opłaty franczyzowej;
-
opłata marketingowa 200 zł miesięcznie w pełni przeznaczona na reklamę
Już od 6 000 zł zaczniesz sprzedawać lody PICCOLO!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
Utrzymania standardu marki PICCOLO;
-
zaangażowania w projekt;
-
pomysłów na rozwój naszej marki.
Jesteśmy otwarci i chętnie wysłuchamy Waszych uwag i rozwiązań jakie będziemy mogli zastosować, aby mogło nam się lepiej wspólnie pracować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Stykowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Autorskie Lody Piccolo (Przyce 18, 01-252 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Autorskie Lody Piccolo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodypiccolo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Najpopularniejszym formatem wśród franczyzobiorców Lodów Piccolo jest przyczepa gastronomiczna. Ale marka oferuje też inne formaty lodziarni.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Autorskie Lody Piccolo nie narzekają na tegoroczny sezon. Dla swoich franczyzobiorców mają kilka możliwości współpracy.
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.