Subtilité Wine & Bar
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pierwsza w Polsce Franczyza Winebarów!
Subtilité z języka francuskiego oznacza subtelność. Subtilité ponieważ są to wina delikatne, aromatyczne, orzeźwiające i są produkowane tradycyjnymi metodami winiarskimi. Wina Subtilité idealnie nadają się na biesiadę, celebracje czy poprostu pogaduchy przy winie.
Subtilité od początku było dla nas czymś więcej niż tylko winem, wiedzieliśmy, że chcemy otworzyć unikalne, sympatyczne i profesjonalne miejsce, gdzie będzie można miło spędzić czas przy winie. Nasze długoletnie zamiłowanie do wina, doświadczenie w pracy z winami oraz prowadzeniem winebaru, pozwoliło nam na stworzenie miejsca, które jest innowacyjne na swój sposób, pokazuje inne spojrzenie na wino. Realizując ten projekt winiarski, chcemy propagować kulturę wina, lekkość tego trunku, pokazywać, że wino nie musi być trudne i ciężkie do zrozumienia. Chodziło o stworzenie miejsca luźnego, a zarazem eleganckiego, profesjonalnego, ale nie sztywnego, miejsca kameralnego, a jednocześnie z dużym wyborem wina.
Subtilité jest bardzo dobrym miejscem na poznawanie świata win i delektowanie się nim w miłej atmosferze z przyjemną muzyką w tle.
W 2023 Czarna Owca Wino Bar została sklasyfikowana na 78. miejscu na 150 winebarów na świecie według „150 Wine Bars You Need to Visit Before You Die” by Jurgen Lijcops oraz wyróżniona przez blog Restaurant Guru (restaurantguru.com)
JEDNOSTKI WŁASNE
2
Subtilité Wine & Bar – Lotnisko Balice
Czarna Owca Wino Bar – Dajwór 20/LU6, 31-052 Kraków
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Szkolenie sommelierskie
- Gwarancja marży na poziomie 70 proc. dla win Subtilité
- Pomoc w znalezieniu i określeniu potencjału lokalizacji
- Dedykowany dostawca produktu
- Cykliczna aktualizacja menu przygotowana przez sommelierów Subtilite
- Opiekun punktu
- Materiały szkoleniowe
- Udział w eventach organizowanych przez franczyzodawcę
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wstępna opłata franczyzowa – 35 tys. zł netto
- BRAK miesięcznych opłat franczyzowych
- Opłata marketingowa – 500 zł netto/miesiąc
- Koszt inwestycyjny w wyspę Subtilité – od 120 tys. zł netto
- Koszt inwestycyjny w lokal Subtilité – od 150 tys. zł netto
- Możliwość leasingu większości kosztu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Subtilité to marka pokazująca, że rozpoczęcie przygody z winem i winebarem jest dla każdego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
VSOP Brands Sp. z o.o.
ul. Dębowa 11, 32-031 Mogilany
+48 697 525 364
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Stryszowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VSOP Brands Sp. z o.o. (ul. Dębowa 11, 32-031 Mogilany ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Subtilité Wine & Bar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie subtilitewinebar.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.