Tawerna Pepe Verde
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tawerna Pepe Verde to jedna z największych i najpopularniejszych restauracji w Łodzi. Działa na Rynku Manufaktury od 2006 r., kiedy to była niewielkim lokalem w znanym centrum handlowo-rozrywkowym.
Dziś trzypoziomowy lokal kryje w sobie pięć sal, których wystrój nawiązuje do żeglarstwa i podróży. Kluczem do sukcesu Tawerny Pepe Verde jest dopracowana oferta umiejętnie kierowana do szerokiego grona odbiorców.
W menu króluje kuchnia śródziemnomorska – czołowym punktem jest klasycznie włoska pizza wypiekana w piecu opalanym drewnem i włoskie makarony. Uzupełnieniem tej oferty są dania główne i owoce morza z różnych zakątków basenu Morza Śródziemnego.
Blisko 20 lat działania naszej restauracji pozwoliło nam nie tylko zbudować stabilną pozycję rynkową, ale też wypracować unikalne know how stanowiące klucz do naszego sukcesu rynkowego.
Jesteśmy gotowi podzielić się nim z odpowiednim Partnerem. Szukamy samodzielnych, zaangażowanych i ambitnych osób zainteresowanych poprowadzeniem własnej restauracji pod marką Tawerna Pepe Verde. Właściwej osobie zapewnimy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji i prowadzenia działalności. Nasze know how, na które składają się księgi receptur, księgi standardów, szkolenia obsługi i identyfikacja wizualna to kompleksowa wiedza o prowadzeniu restauracji. Oferujemy też doradztwo naszych wysoko wykwalifikowanych pracowników. Odwiedź nas w Łodzi, poznaj lepiej nas i naszą restaurację i opowiedz nam o sobie. Liczymy, że będzie to początek udanej i owocnej współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
0
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełne know-how
- księga receptur
- księga standardów
- pomoc prawna
- szkolenia
- system sprzedażowy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- własny lokal
- 100% zaangażowanie finansowe
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greg Sp. z o.o. Sp.K.
91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A
601 499 111
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Sondej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Greg Sp. z o.o. Sp.K. (91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tawerna Pepe Verde oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tawerna.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.