Grande Pizza
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferujemy dwa warianty prowadzenia lokalu do wyboru:
- z możliwością konsumpcji na miejscu
- tylko z odbiorem osobistym oraz z dostawą
W naszym menu króluje tylko pizza – na niej skupiamy naszą największą uwagę.
Sekretem smaku naszej pizzy jest świeże ciasto. Przygotowywane jest z najwyższej jakości surowców, według naszego autorskiego przepisu.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Franczyzobiorca otrzyma podręcznik operacyjny, w którym znajdują się wszystkie niezbędne informacje do prowadzenia franczyzy Grande Pizza.
- Cała nasza wiedza w jednym podręczniku!
- Franczyzobiorca może liczyć na pomoc każdego dnia podczas współpracy.
- Pomagamy wybrać lokal oraz go wyposażyć.
- Zapewniamy wsparcie prawne.
- Wstępne oraz okresowe szkolenia dla właściciela franczyzy oraz pracowników.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kwota inwestycji zaczyna się od 80 tys. zł brutto.
- Opłata franczyzowa 800 zł netto miesięcznie.
- Opłata marketingowa wynosi 2 proc. od obrotu netto miesięcznie.
- Opłata za dołączenie do sieci wynosi 10 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Celem pizzerii Grande Pizza jest zostanie najlepszym lokalem serwującym pizzę w danej miejscowości, w której będzie działać.
Od samego początku powstania marki Grande Pizza serwujemy pizzę na bardzo wysokim poziomie i z bardzo wysokich jakościowo produktów.
Nigdy tego nie zmienimy i w każdym lokalu Grande Pizza muszą być przestrzegane właśnie te zasady.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Arkadiusz Koziróg
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Grande Pizza (ul. Narutowicza 15a, 98-100 Łask). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Grande Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie grandepizza-franczyza.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza Factory zamierza w tym roku otworzyć co najmniej siedem nowych lokali, powiększając tym samym sieć do 20 punktów.
Nie potrzeba dużych pieniędzy, aby wejść we franczyzę Sulaiman Kebab. A ile można zarobić?
Coraz więcej franczyzobiorców Stopiątki po dwóch latach współpracy otwiera kolejną pizzerię. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję w lokal marki?
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.