Czas na Herbatę
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Czas na Herbatę to marka wywodząca się z pasji do podróży i odkrywania nowych smaków. W naszej ofercie znajdują się oryginalne kompozycje herbaciane, gatunkowe kawy, pomysłowe dodatki do napojów oraz słodycze. Obecnie posiadamy ponad 25 salonów w systemie franczyzowym. Tak szeroka dystrybucja pozwala nam na dotarcie do klienta w każdym województwie. Nasz system franczyzowy opiera się na szerokim wsparciu logistycznym i marketingowym oferowanym franczyzobiorcom. Decydując się na podpisanie umowy z kolejnym partnerem bierzemy natomiast pod uwagę deklarację dotyczącą utrzymania standardów sprzedaży w naszej sieci. Jednym z głównych wymagań jest także lokal o powierzchni między 20 m² a 50 m².
JEDNOSTKI WŁASNE
65
Przykładowe lokalizacje:
Galeria Północna,
ul. Światowida 17, 03-144 Warszawa;
Pasaż Grunwaldzki,
Plac Grunwaldzki 22, 50-363 Wrocław
Posnania,
ul. Pleszewska 1, 61-136 Poznań
- Pełna lista salonów dostępna pod tym adresem: https://czasnaherbate.net/blog/salony/
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Sklepy franczyzowe: 30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prawo do korzystania ze znaku towarowego Czas na Herbatę
- Pomoc w weryfikacji lokalu
- Projekt salonu dostosowany do lokalizacji i wymiarów pomieszczenia
- Pełna kontrola nad przygotowaniem salonu
- Sprawdzony system franczyzowy
- Szkolenia specjalistyczne – z oferty produktowej oraz obsługi klienta
- Kompleksowa obsługa zamówień przez Dział Wsparcia Sprzedaży
- Stała opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży
- Stałe wsparcie Działu Marketingu
- Możliwość rozwoju – poprzez otwieranie kolejnych sklepów objętych systemem franczyzowym
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 50 do 150 tys. zł netto
Koszt jest uzależniony od warunków technicznych i wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt salonu, jego umeblowanie oraz szkolenie personelu.
Nie pobieramy opłaty licencyjnej i marketingowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Przy wyborze franczyzobiorcy przede wszystkim ważny jest dla nas czynnik ludzi – to, kogo mamy po drugiej stronie i jakie wartości reprezentuje. Chcemy być pewni, że nasza marka będzie pod dobrą opieką, dlatego liczą się dla nas pasja, zaangażowanie, osobowość – wtedy rozpoczynamy współpracę
Dodatkowe czynniki, które bierzemy pod uwagę:
- Powierzchnia lokalu pod inwestycje od 20 m² do 50 m². Oferujemy również wsparcie w znalezieniu właściwej lokalizacji
- Utrzymanie standardów sprzedaży sieci
- Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Progressive Agata Szurlej
ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław
71 361 00 00
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Progressive Agata Szurlej (ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Czas na Herbatę oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie czasnaherbate.net.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Franczyzodawca marki Czas na Herbatę zaprojektuje sklep, pomoże w wyborze lokalizacji i wyszkoli. Ale jest coś, co zależy tylko od franczyzobiorcy.
Marka Czas na Herbatę w tym roku obchodziła już 19-te urodziny. Przez ten okres zdążyła zdobyć uznanie wśród wielu klientów, których grono się poszerza.
Franczyzodawca herbaciarni coraz częściej nawiązuje współpracę z właścicielami sklepów, którzy chcą uzupełnić jego ofertę.
Sklepów Czas na Herbatę przybywa, ale tylko dzięki własnym otwarciom. Przyjdzie pora na franczyzobiorców?
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.
Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?
W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.