05.05.2006

Supermarketowe banki, ubezpieczenia i komórki

Organizacje konsumenckie zaczynają krytykować coraz większy wpływ Tesco na życie Brytyjczyków. Twierdzą, że firma zaczyna być gorsze od nadopiekuńczego państwa, które monitoruje każdy ruch obywatela.

Od maja brytyjska sieć supermarketów Tesco oferuje klientom możliwość wyrobienia karty kredytowej. Choć podstawowym biznesem Grupy Tesco w Wielkiej Brytanii jest oczywiście prowadzenie supermarketów (należy do niej prawie jedna trzecia rynku artykułów spożywczych), oferuje ona też usługi ubezpieczeniowe, bankowe, pocztowe, a nawet warsztaty samochodowe. Najnowsze pomysły na rozwój to: własna sieć telefonii komórkowej oraz oferta usług zdrowotnych we własnych przychodniach pod szyldem Tesco.

Źródło: Dziennik

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0