28.11.2006

Monnari rusza do akcji

W grudniu Monnari Trade zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych. Pieniądze uzyskane z emisji akcji spółka przeznaczy na rozwój sieci sprzedaży.

Długoterminowa strategia rozwoju firmy zakłada umocnienie swoje pozycji w segmencie odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia i rozbudowę sieci salonów zlokalizowanych w galeriach i centrach handlowych największych miast.

Jeszcze przed wejściem na giełdę Monnari chce uruchomić 6 salonów odzieżowych. Do 2008 roku spółka planuje otwarcie 50 salonów firmowych oraz 20 sklepów Pabia – marki przejętej w br. od pabianickiej spółki Pabia, która w 2005 roku ogłosiła upadłość (Monnari dysponuje jeszcze trzecią zakupioną marką - Hensel & Mortensen). Koszt inwestycji w sieć sprzedaży na terenie Polski oszacowano na kwotę 30 mln zł. Od 2007 roku firma planuje również rozwój poza granicami kraju i rozważa możliwości przejęcia innych firm odzieżowych.

Monnari posiada obecnie blisko 90 salonów, z czego 10 to salony działające w systemie franczyzowym. (aw)