09.03.2007

Instrukcja obsługi Europy napisana jest po angielsku

- mówi Derek Price z Grupy Linguaphone, która szuka masterlicencjobiorcy w Polsce

Czy na Polskim rynku jest miejsce dla kolejnej szkoły języka angielskiego?
Zdecydowanie tak. Od kilku lat obserwujemy tendencję wzrostową na tym rynku rynku szkół językowych - wśród języków obcych największym zainteresowaniem cieszy się właśnie angielski. Jest bowiem językiem globalnym obowiązującym w biznesie i codziennej komunikacji, niepodzielnie króluje też w internecie. Kiedyś angielski był dodatkowym atutem, dzisiaj jest niezbędnym narzędziem pracy. Tendencje te dotyczą nawet zachodniej części Europy, gdzie znajomość angielskiego jest większa niż w Polsce. Nie obawiamy się o polski rynek, tym bardziej, że oferujemy to dwa sprawdzone pomysły na nauczanie języków w jednej licencji. Pierwszy z nich to Direct English - sieć szkół językowych, które stosują bogatą kompilację nauczania – zestaw dwujęzycznych materiałów do samodzielnej nauki, indywidualne zajęcia z lektorem, zajęcia w grupach oraz on-line. Drugim konceptem jest Linguaphone – system nauczania języków obcych na odległość.

75 tys. Euro to poważna suma, zwłaszcza w Polsce. Co dostanie masterlicencjobiorca za tę kwotę?
Po pierwsze wyłączne prawa do używania marek Direct English i Linguaphone na terenie Polski przez okres 10 lat. Nasz licencjobiorca w Polsce może też liczyć na osobiste zaangażowanie naszych najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania, produkcji, IT oraz marketingu w sieć rozwijaną w Polsce. Tę pomoc licencjobiorca otrzyma na każdym etapie działalności. Już od pierwszego dnia współpracy nasz Business Development Manager będzie pomagał biorcy licencji master przy starcie przedsięwzięcia oraz w rozwijaniu działalności. Przez dwa tygodnie masterlicencjobiorca przejdzie niezbędne szkolenia, a w jego siedzibie zainstalujemy niezbędne systemy informatyczne, które pozwolą na śledzenie przebiegu kursów oraz administrowanie siecią szkół i sprzedażą kursów na odległość. Masterlicencjobiorca może też liczyć na bardzo rozbudowaną pomoc w zakresie promocji i marketingu, m.in. plan marketingowy otwarcia szkoły, materiały na temat marki, dostęp do naszego Extranetu i rzecz jasna wsparcie w postaci kampanii marketingowych, które pomogą wypromować w Polsce marki Direct English oraz Linguaphone.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0