16.03.2007

Artman myśli o nowej marce

Krakowska firma odzieżowa, do której należy marka House planuje wprowadzić na rynek drugą markę. Spółka już rozpoczęła przygotowania nad wprowadzeniem nowego brandu i być może już w przyszłym roku otwarte zostaną pierwsze sklepy.

Artman na powstanie nowej marki zamierza przeznaczyć około 20 mln zł. Być może spółka przejmie istniejącą już na rynku sieć posiadającą własne sklepy. Jeśli plan się nie powiedzie druga sieć Artmana zostanie zbudowana od podstaw.

Oferta nowej marki ma być skierowana do podobnych klientów, których ma obecnie House, czyli młodych ludzi w wieku 15 – 25 lat.

Krakowska firma w 2007 r. planuje zwiększyć liczbę sklepów ze 138 do 189. Większa część placówek powstać ma w Rosji. Do 2010 r. spółka chce mieć 390 sklepów: 250 za granicą i 140 w Polsce. Ponad połowę wszystkich sklepów mają stanowić placówki franczyzowe. Firma w najbliższej przyszłości planuje również wejście na rynek rumuński i do Bułgarii.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz