21.08.2008

Czas na rozwój marek

Po wielkiej fuzji Vistuli & Wólczanki z W.Krukiem zarząd przedstawił nową strategię rozwoju. Główny cel to rozwój sieci sprzedaży.

Grupa Vistuli & Wólczanki kierowana przez Michała Wójcika (został prezesem w lipcu 2008 r.) zamierza skupić się na rozwoju sieci sprzedaży swoich najważniejszych marek: jubilerskiej W.Kruk oraz odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Cler, a także Galerię Centrum. Do 2012 r. liczba sklepów niektórych marek zostanie powiększona nawet dwukrotnie. A wszystko za cenę 100 mln zł.

Co najmniej 120 nowych sklepów w grupie V&W to plany zarządu do 2012 r.

W planach rozowju zarząd grupy uwzględnił otwarcie 40 nowych salonów Vistuli (obecnie ok. 70), ponad 30 Wólczanki (obecnie 74) oraz dwukrotne zwiększenie sklepów W.Kruka, którego sieć obecnie liczy ok. 50 salonów. Jednocześnie zostanie rozszerzona oferta marek. Chodzi o wprowadzenie m.in. ubrań codziennych (tzw. causal) w Vistuli oraz nieco tańszych wyrobów jubilerskich w przypadku W.Kruka. Przedstawiciele spółki nie zdecydowali jeszcze, czy mniej kosztowna oferta pojawi się w ramach istniejącej sieci W.Kruka, czy na rynek zostanie wprowadzona nowa marka.

(mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Maciej Krzysztoszek

dziennikarz
Napisz do autora