24.07.2009

Maxipizza stawia na wirtualnego klienta

Maxipizza wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Teraz pizzę można zamówić nie tylko w lokalu i przez telefon, ale także za pośrednictwem Internetu.

Maxipizza, to sieć pizzerii działająca na terenie południowo-zachodniej Polski. Firma powstała w 2002 roku w Kielcach. Od początku roku sieć powiększyła się o dwie jednostki franczyzowe. W planach na ten rok są dwa kolejne otwarcia.

Pizzeria postawiła na nowe kanały dystrybucji swoich produktów. Pod koniec maja przebudowana została firmowa strona internetowa. Ruszył też nowy system zamawiania pizzy za pośrednictwem Internetu.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat – mówi Łukasz Misztal, wiceprezes zarządu Maxipizza. - Zauważyliśmy, że taka forma sprzedaży cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Zamówienia składane drogą internetową stanowią już 25 proc. wszystkich zamówień, a ich udział stale rośnie.

Zmiany na firmowej stronie www, to nie jedyne innowacje jakie Maxipizza wprowadziła w tym roku. Żeby poprawić jakość przygotowywanych potraw, we wszystkich pizzeriach należących do sieci zostały wymienione piece. Dzięki temu każda pizza wypiekana jest tak samo, niezależnie od miejsca jej przygotowania.

(mak)