19.02.2010

Nowy S-printer już w marcu

Kolejna placówka ruszy w tarnowskim Centrum Handlowym Echo.

Rok 2009 S-printer zakończył z 13 placówkami franczyzowymi zlokalizowanymi w całym kraju. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Warszawie, Rudzie Śląskiej i Lubinie. Teraz przyszedł czas na Tarnów.
- Po okresie stagnacji w 2009 r. obserwujemy ponowny wzrost zainteresowania wejściem do naszej sieci franczyzowej. W każdym tygodniu wpływa kilka, kilkanaście zapytań o warunki wejścia do sieci. Liczymy więc, że w 2010 r. zwiększy się liczba punktów w sieci S-printer i umocni się pozycja już istniejących. Serię tegorocznych otwarć rozpoczniemy już 3 marca. Do sieci dołączy wówczas placówka w Centrum Handlowym Echo w Tarnowie. Obecnie prowadzimy również zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami ze Śląska i Lubelszczyzny – mówi Katarzyna Owczarz-Pietrzyk, marketing and franchising manager Sellsys Polska, właściciela marki S-printer.

Stoiska S-printer mogą być zlokalizowane w centrach handlowych lub przy głównych ulicach miast.

Koszt otwarcia stoiska w sieci S-printer w dużej mierze uzależniony jest od decyzji franczyzobiorcy odnośnie zakresu prowadzonej działalności. Wejście do sieci obliguje do sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek, natomiast dodatkowe produkty i usługi nie są obowiązkowe. Na uruchomienie stoiska S-printer trzeba przeznaczyć ok. 10 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2 tys. zł, a fundusz marketingowy to 200 zł miesięcznie. Na zatowarowanie trzeba wydać od 3 do 5 tys. zł. Lokal, w którym będzie znajdował się punkt S-printer musi znajdować się przy głównej ulicy lub w centrum handlowym. Sellsys ma centralną umowę z siecią hipermarketów Tesco, która umożliwia wynajem miejsca w pasażach handlowych sklepów tej sieci.

Franczyzodawca zapewnia pomoc przy uruchomieniu punktu oraz bieżące wsparcie i doradztwo w prowadzeniu działalności. Każdy nowy franczyzobiorca przechodzi nieodpłatne szkolenie wstępne. Otrzymuje również dostęp do aktualnych informacji branżowych, materiałów promocyjnych i bierze udział w ogólnopolskich akcjach promocyjnych.

S-printer to sieć sklepów zajmujących się dystrybucją alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek marki Vision tech. Właścicielem marki jest spółka Sellsys Polska, która na rynku istnieje od 2003 roku. Początki działalności były związane wyłącznie z rynkiem hurtowym, jednak od pięciu lat poprzez sieć franczyzowych sklepów S-printer oferta została skierowana także do klientów detalicznych i małych firm.

(mak)