14.04.2010

Lauren Peso w Polsce celuje w 16-tkę

Tyle punktów do 2012 chce stworzyć zarząd sieci, która w piątek trafi na New Connect.

Planowany na koniec tygodnia debiut na warszawskim rynku alternatywnym New Connect to dla właścicieli sieci także okazja do nakreślenia długoterminowych planów rozwoju. Firma specjalizująca się w szkoleniach menedżerskich chce kontynuować rozwój na zasadzie franczyzy.

Konsultanci przy laptopie

Kamil Kita, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy Laruen Peso Polska chce, aby w 2012 roku sieć liczyła cztery razy więcej placówek niż obecnie. Na dzień dzisiejszy firma ma cztery oddziały, za dwa lata w każdym województwie ma działać po jednej placówce.

Pojawienie się spółki na New Connect ma wesprzeć plany ekspansji. Kapitał pozyskany z emisji zostanie przeznaczony m.in. reklamę, powiększenie działu handlowego w chorzowskiej centrali firmy oraz na otwarcie własnego punktu sieci w Warszawie.

Spółka zamknęła 2009 rok z przychodami w wysokości 1,6 mln zł, czyli o blisko 400 tys. zł większymi niż rok wcześniej. Zysk Lauren Peso Polska sięgnął 214 tys. zł, a w tym roku firma chce zarobić ponad dwukrotnie więcej.

Przyszli franczyzobiorcy Lauren Peso muszą dysponować lokalem o powierzchni przynajmniej 25 m2, a także wziąć pod uwagę koszt licencji franczyzowej na poziomie 50 – 75 tys. zł.

(gum)