PR na giełdzie
Kamil Kita, prezes zarządu Your Image
Your Image przygotowuje pakiety usług PR dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firma realizowała już projekty promocyjne dla firm budowlanych, farmaceutycznych, edukacyjnych. Zestaw działań dopasowany jest do potrzeb klienta oraz jego możliwości budżetowych. Franczyzobiorcy Your Image zajmują się pozyskiwaniem kontraktów na swoim terenie, natomiast centrala prowadzi szkolenia dla nowych współpracowników. Spółka wyrosła spod skrzydeł firmy szkoleniowo-doradczej Lauren Peso Polska, która od kwietnia 2010 roku jest notowana na rynku alternatywnym NewConnect. Debiut giełdowy w połowe czerwca czeka również Your Image.
- Kapitał, który został zgromadzony w ofercie prywatnej w kwocie 500 tys. zł, zgodnie z założeniami, przeznaczony zostanie na rozszerzenie i przystosowanie powierzchni biurowej firmy, zakup sprzętu komputerowego dla ciągle powiększającego się zespołu, budowę silnego działu handlowego firmy oraz szeroko rozumianą promocję marki. Zebrane fundusze wykorzystane zostaną także do rozwoju systemu franczyzowego firmy, którego celem jest stworzenie sieci oddziałów w całym kraju - zapowiada Kamil Kita, prezes zarządu Your Image.
Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł. Za licencję masterfranczyzową na obszar województwa zapłacimy trzy razy więcej. Opłata bieżąca stanowi ustalony procent od wypracowanego zysku. Franczyzobiorcy nie potrzebują lokalu, ponieważ pracują w terenie. W pakiecie franczyzowym firmy znajdują się m.in.: system CRM ułatwiający współpracę z klientami, zestaw gadżetów reklamowych, szkolenia sprzedażowe i produktowe.
- System franczyzowy w branży PR jest wciąż rozwiązaniem innowacyjnym. Konkurencja na polskim rynku jest ogromna, ale nie ma już branży, w której tak nie jest. Badania wskazują, że Polska – zajmując dziesiąte miejsce pod względem wielkości sprzedaży usług PR - jest wciąż daleko za najbardziej rozwiniętymi krajami Europy. Firmy PR ciągle mogą wiele zaoferować polskim przedsiębiorcom w dziedzinie PR i reklamy. Profesjonalna obsługa klientów pod kątem działań promocyjnych realizowana przez zespół specjalistów z różnych dziedzin marketingu przynosi zamierzone efekty. Jasna i przejrzysta komunikacja jest przecież niezbędna dla każdego uczestnika rynku, zarówno dla małej rodzinnej firmy jak i wielkiego koncernu - dodaje Kamil Kita.
(dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.