22.06.2012

Zapakują 100 miast

Taki plan ma firma BK Solutions, która sprzedaje reklamy na papierowych opakowaniach na pieczywo.

Każdego miesiąca do sklepów w jednym mieście trafia 50 tys. papierowych toreb na pieczywo. BK Solutions obsługuje dziś 60 miast, ale każdego miesiąca do sieci dołączają kolejne miasta. Ostatnio firma zaczęła sprzedawać swoje reklamowe opakowania w Gnieźnie i Rudzie Śląskiej.

Torby reklamowe na pieczywo

Papierowe torebki reklamowe przygotowywane przez firmę BK Solutions można znaleźć już w 60 miastach.

- Zgłosiły się do nas również osoby, które chcą rozwijać ten biznes w kilku miastach jednocześnie. Jeden z naszych franczyzobiorców kupił 12 licencji na dystrybucję toreb w Poznaniu, Częstochowie i Bytomiu – mówi Jakub Kopeć, współwłaściciel firmy BK Solutions. - Coraz częściej musimy odmawiać potencjalnym franczyzobiorcom, którzy chcą rozpocząć działalność w regionach, w których działają już partnerzy.

Firma zapowiada także debiut międzynarodowy. W planach jest uruchomienie oddziałów w Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Niemczech. Zagraniczne punkty mają ruszyć do października tego roku.

Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, zaś opłata bieżąca to 510 zł. Franczyzobiorcy najczęściej rozwijają biznes w miejscowościach liczących co najmniej 40 tys. mieszkańców. BK Solutions zapewnia swoim partnerom szkolenia sprzedażowe oraz wiedzy o produkcie. Przedsiębiorcy otrzymują również gotowe torebki, które mogą zaprezentować klientom, mogą liczyć na wsparcie marketingowe, opiekę prawną oraz windykację.

(mak)