Sam produkt, jakim są papierowe torby na pieczywo, wpisany jest w panujący na rynku trend na produkty eko, dzięki czemu zbiera przychylne opinie odbiorców, jak i samych reklamodawców.
Poniedziałek
26.11.2012
PopinJoy jest kolejną firmą oferującą reklamy na torbach na pieczywo. Czy tego chleba starczy dla wszystkich?
 

PopinJoy to, po BK Solutions, kolejna firma na polskim rynku oferująca nośnik reklamy w postaci ekologicznej torby na pieczywo oraz współpracę na zasadzie franczyzy. By konkurować z potentatem sieć musiała przygotować m.in. własny dział graficzny i zaplecze drukarskie, jednak najistotniejszą kwestią było znalezienie odpowiednich reklamodawców oraz odbiorców. Wszystko to udało się zorganizować w przeciągu kilku miesięcy, gdyż firma PopinJoy powstała jeszcze na początku bieżącego roku.

- Cały czas rozmawiamy z dużymi sieciami sklepów oraz korporacjami na temat stałej współpracy, jak i dystrybucji toreb – mówi Mariusz Grefkowicz, właściciel PopinJoy. - Aktualnie obsługujemy 25 miast, do których dostarczamy ok. 50 tys. toreb każdego miesiąca. Nakład torebek uzależniony jest od wielkości danego miasta, dlatego dla każdego naszego partnera przygotowujemy odpowiednią kalkulację.

PopinJoy posiada obecnie dwa oddziały własne oraz dziesięć franczyzowych. Największa konkurencja firmy, sieć BK Solutions, partnerów ma już 90. Uczestnictwo w sieci PopinJoy daje franczyzobiorcy gotowe rozwiązania i narzędzia niezbędne do pracy. Mniejsze podmioty napotykają na rynku na trudności, takie jak wysokie koszty druku czy programów graficznych.

- Chcielibyśmy w niedługim czasie rozwinąć sieć do 50 jednostek franczyzowych, obsługujących ponad 150 miast. Aktualnie poszukujemy partnerów na terenie całego kraju, od mniejszych miejscowości po te największe. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że nasza reklama sprawdza się nawet w miastach liczących niespełna 18 tys. mieszkańców – dodaje Mariusz Grefkowicz.

Oprócz rozwoju sieci na terenie kraju PopinJoy już planuje ekspansję zagraniczną. Firma chce wykorzystać rosnące zapotrzebowanie na innowacje dotyczące reklamy w Niemczech, Czechach i na Słowacji. W krajach tych PopinJoy poszukuje osób zainteresowanych otworzeniem centrali sieci.

PopinJoy nie wymaga od swoich partnerów lokalu, ani doświadczenia w branży. Istotną kwestią jest z kolei prowadzenie działalności gospodarczej, dostęp do internetu oraz uiszczenie opłaty licencyjnej w wysokości 3 tys. zł. Miesięczna składka za funkcjonowanie w sieci to 500 zł. W zamian franczyzodawca gwarantuje pełne wsparcie od centrali firmy, wzory umów oraz obsługę graficzną, prawną i windykacyjną.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Jaką firmę założyć?

Ja polecam otwarcie firmy budowlanej! Na przykład takiej która wykorzystuje nowoczesne [url=https://gomar.org.pl/]materiały budowlane[/url] To jest przyszłość!

3 wypowiedzi
ostatnia 22.06.2018
Jaką firmę założyć?

Można powiedzieć, że co człowiek to inny pomysł na biznes. Są jednak branże w których znajdują się usługi, na które zawsze będzie popyt. Jako firma może...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2018
Pieniądze na rozwój przedsiębiorstwa

Wszystko zależy od profilu Twojej działalności. Faktycznie dobrze jest korzystać z takich dotacji bo przedsiębiorca na początku nie ma łatwo. My ze znajomym niedawno...

34 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Pieniądze na rozwój przedsiębiorstwa

Wszystko zależy od profilu Twojej działalności. Faktycznie dobrze jest korzystać z takich dotacji bo przedsiębiorca na początku nie ma łatwo. My ze znajomym niedawno...

34 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Reklama w social media

Jeśli podobają ci się projekty agencji i macie ze sobą dobry kontakt, to nie widzę przeciwwskazań by rozpocząć współpracę. My znaleźliśmy swoją agencję do...

5 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Tłumacz dla biznesu na Śląsku

A programy w stylu memoQ integration? Korzystał ktoś w pracy? https://knowledgebase.xtrf.eu/display/XTRFHelp/memoQ+Integration

2 wypowiedzi
ostatnia 15.06.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

My ostatnio w firmie postawiliśmy na plakaty reklamowe i była to bardzo dobra decyzja. Efekt robił wrażenie i same plakaty zostały wydrukowane z największą...

234 wypowiedzi
ostatnia 15.06.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

My ostatnio w firmie postawiliśmy na plakaty reklamowe i była to bardzo dobra decyzja. Efekt robił wrażenie i same plakaty zostały wydrukowane z największą...

234 wypowiedzi
ostatnia 15.06.2018