C&C Studio w dużym mieście
Wynajęcie biurka nie jest już fanaberią, a pewnym standardem, z którego korzysta wielu freelancerów. Dzięki centrom coworkingowym mogą pracować w spokoju nie martwiąc się o dostęp do sali konferencyjnej, czy braku własnej sekretarki, która umówi im spotkanie.
- Prowadzenie biura coworkingowego wymaga pełnego zaangażowania jego właściciela – wyjaśnia Karolina Rudnicka, kierownik ds. rozwoju franczyzy ze Studia Kreatywnej Współpracy rozwijającej markę C&C Studio.- Pokutuje niestety pogląd, że usługi, które świadczymy są na tyle mało wymagające, że nie warto płacić za know-how i markę. Na rynku pojawiają się firmy o profilu podobnym do naszego i po kilku miesiącach z niego zamykają się. Na podstawie ich losów staramy się pokazać osobom podejmującym z nami rozmowy o współpracy partnerskiej, że wstawienie biurek do pomieszczeń to za mało, by zapewnić sobie rentowność, a w tym pozornie prostym biznesie sposób na sukces tkwi znacznie głębiej, w obszarach trudnych do zdefiniowania dla osób z zewnątrz.
Pierwsze biuro coworkingowe C&C Studio zostało otwarte w Krakowie w 2009 roku. Popularność tego miejsca sprawiła, że już po sześciu miesiącach wszystkie biurka były zajęte, a sala szkoleniowa miała bardzo duże obłożenie. To skłoniło właścicieli do uruchomienia drugiego Studio Kreatywnej Współpracy, bo taką nazwę początkowo nosiło C&C Studio. Dwa biura to już 40 kolejnych biurek i 3 sale szkoleniowe, a duża popularność tego modelu biznesowego skłoniła właścicieli do podzielenia się swoim pomysłem na biznes z innymi.
- Centra szkoleniowo–coworkingowe są usługą atrakcyjną wyłącznie dla aktywnych ośrodków biznesowych i studenckich, dlatego chcemy stworzyć sieć placówek w największych miastach naszego kraju – mówi Karolina Rudnicka. - Na razie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z centralnej i północnej Polski. Mamy nadzieję, że początek tego roku zaowocuje pierwszymi otwarciami punktów franczyzowych.
Biura coworkingowe C&C Studio będą powstawać w miastach liczących przynajmniej 150 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca musi być osobą kreatywną, z ponadprzeciętnymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz kreatywnym podejściem do pracy i organizacji życia biura. Przyszły partner powinien też dysponować własnym lokalem o powierzchni co najmniej 150 m2.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.