Firma pomiędzy piętrami
Grupa Mediowa Valere zajmuje się ambientowymi formami reklamy, a jej głównym celem jest rozbudowywanie sieci tablic reklamowych w windach oraz standaryzacja tych nośników wśród reklamodawców ogólnopolskich. Te nietypowe formy reklamy cieszą się rosnącą sympatią klientów, dlatego coraz częściej pojawiają się w biurach, sklepach, szpitalach, restauracjach i obiektach sportowych.
- Cały czas staramy się pozyskać dużych klientów korporacyjnych, walczymy też o budżety domów mediowych – mówi Mateusz Gabryś, właściciel Grupy Mediowej Valere. - Chcemy do końca bieżącego roku świadczyć usługi we wszystkich miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Planujemy także zaistnieć w Czechach za za pośrednictwem masterfranczyzy i równolegle prowadzimy rozmowy ze wszystkimi naszymi sąsiadami.
W osiągnięciu tego celu mają pomóc grupie franczyzobiorcy, których nabór trwa nieprzerwanie. Sieć poszukuje kolejnych partnerów m.in. w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Kaliszu, Puławach, Tarnobrzegu i Jeleniej Górze. Najbardziej atrakcyjnymi miejscowościami są te o dużym potencjale reklamowym, gdzie występuje wysoka liczba mieszkańców i działających przedsiębiorstw. Obecnie w ramach sieci działają cztery placówki własne oraz 12 franczyzowych.
- Od naszych franczyzobiorców wymagamy jednorazowego wkładu własnego, niezbędnego do zakupu tablic reklamowych dla danego miasta. Jest to zwykle kwota ok. 10 tys. zł netto – dodaje Mateusz Gabryś. - Wymagań lokalowych nie mamy, gdyż sprzedaż reklam odbywa się telefonicznie oraz w siedzibie klienta.
By oferować tablice reklamowe nie trzeba mieć także specjalnych kwalifikacji. Grupa Mediowa Valere przekonuje, że o sukcesie jej partnerów decyduje entuzjazm, zdolności sprzedażowe i sprawna obsługa komputera. Franczyzobiorca sieci powinien cechować się dobrą organizacją, ogólnym obyciem biznesowym i interesować się branżą reklamową. W ramach pakietu franczyzowego partner może liczyć m.in. na broszury sprzedażowe, wizytówkę sieciową oraz pomoc graficzną przy projektowaniu reklam i składzie plakatów.
- Rynek reklamowy w Polsce jeszcze kilka lat temu zdeterminowany i zdominowany przez radio i telewizję, dziś staje się coraz bardziej rozległy. Pojawiają się coraz to nowsze kreatywne i innowacyjne pomysły. Reklamy poruszają się autami, latają balonami, leżą na chodniku, wiszą na słupach, walczą w ringu czy też podróżują windą – puentuje Mateusz Gabryś.
(boa)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.