„Megaloteria – po sąsiedzku” rozpoczęła się 2 września, a udział w niej biorą sklepy spod szyldów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Gama oraz Euro Sklep.
Piątek
06.09.2013
Przychody Eurocashu nieznacznie rosną. Loteria w punktach franczyzowych ma nakręcić biznes.
 

W pierwszej połowie roku operator franczyzowych sieci Groszek, Delikatesy Centrum i abc sprzedał produkty warte ponad 8 mld zł i zarobił na czysto ponad 70 mln zł. Przychody wzrosły jednak ledwie o 1,2 proc. Zarząd spółki tłumaczy to gorszą koniunkturą na rynku handlowych i zapewnia, że wie, jak rozkręcić sprzedaż.

- Tak jak zapowiadaliśmy, w okresie spowolnienia koncentrujemy się na umacnianiu udziału Eurocashu w rynku dystrybucji żywności i wspieraniu naszych kontrahentów, czyli głównie małych i średnich sklepów detalicznych, w walce z dyskontami oraz super- i hipermarketami – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Eurocashu.– Elementem tej walki jest agresywna polityka cenowa, która przekłada się na osiągane przez nas marże.

Oprócz obniżania cen, Eurocash chce skusić klientów promocją, którą zaoferują franczyzobiorcy w blisko 10 tys. sklepów należących do grupy. Wśród ich klientów, którzy kupią produkty za min. 10 zł i wybiorą co najmniej 3 artykuły promocyjne, rozlosowanych zostanie co miesiąc 20 samochodów Skoda Citigo.

- Lokalnym sklepom często brakuje nowoczesnych narzędzi marketingowych do walki na konkurencyjnym rynku. „Megaloteria – po sąsiedzku” Grupy Eurocash jest więc z jednej strony odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a z drugiej strony daje właścicielom sklepów efektywne narzędzie do zdobywania przewagi na lokalnym rynku. To początek długofalowej inwestycji promocyjnej we wspieranie lokalnych sklepów w Polsce – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Wykładziny obiektowe Gdańsk

Wykładziny obiektowe Gdańsk to kluczowy element wyposażenia wielu obiektów użyteczności publicznej oraz biznesowych w Gdańsku. Charakteryzują się one wysoką...

1 wypowiedzi
ostatnia 26.04.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022