19.01.2014

Czy klientki polubią zmiany?

Znana sieć odzieżowa licząca 150 sklepów zmieniła nazwę i zwiększyła powierzchnię sprzedaży.

Charakterystyczne różowe logo Butiku znajduje się już na 150 sklepach z odzieżą dla dziewcząt i młodych kobiet. Wszystkie są prowadzone przez franczyzobiorców. Tylko w ubiegłym roku sieć powiększyła się o 20 nowych placówek, które zostały otwarte m.in. w Krakowie, Zielonej Górze, Rybniku, czy Poznaniu. Na ten rok Butik zapowiada uruchomienie kolejnych 30-40 sklepów.

Wnętrze sklepu Butik I like Fot. Butik I like

W asortymencie sieci sklepów z odzieżą Butik I Like od niedawna dostępne są również buty i kosmetyki.

Pod koniec ubiegłego roku firma zrezygnowała z poprzedniej nazwy Butik Your New Style na rzecz Butik I Like, ale nie była to jedyna zmiana, jaka zaszła w sieci. Przede wszystkim zwiększono powierzchnię sklepów, które teraz mają co najmniej 100 m2. Zmienił się również asortyment, który został poszerzony o buty i kosmetyki.

- Nowa nazwa jest odzwierciedleniem tego, jak postrzegają nas klientki. Od początku istnienia marki Butik prowadziliśmy działania mające na celu zbudowanie bliskich relacji z klientkami. Nasze liczne eventy zawsze wzbudzały pozytywne odczucia i zaowocowały dużą sympatią kupujących. Czują się one dobrze nosząc nasze ubrania i lubią robić zakupy w naszych sklepach. Dzięki temu udało się zbudować silną więź, której zwieńczeniem jest właśnie nasze nowe hasło "Butik I Like!" - mówi Grzegorz Garyga, brand manager Butik I Like!

Na razie sieć sklepów Butik chce rozwijać się w dużych miastach. Na celowniku znalazły się m.in. Warszawa, Łódź, Poznań, Olsztyn, Bydgoszcz, Kraków i Rzeszów, ale franczyzobiorca może otworzyć sklep również w mniejszej miejscowości. Sklepy Butik działają głównie w centrach handlowych. Najczęściej to franczyzodawca proponuje przyszłym partnerom lokal, w którym będzie działał nowy sklep.

(mak)