Winda sprzedaje
Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere
Czy istnieją badania potwierdzające skuteczność reklamy w windach? Czy klienci ufają tej formie promocji?
Klienci postrzegają reklamy w windach jako coś nowego i alternatywnego w odniesieniu do dotychczas stosowanych przez nich form promocji, jak np. kolportaż ulotek czy reklama internetowa. Ponieważ koszt reklamy na tablicy, uwzględniając okres oddziaływania, jest stosunkowo niewysoki, klienci chętnie decydują się na nawiązanie współpracy.
Najlepszym potwierdzeniem skuteczności proponowanej formy reklamy jest duża liczba nawiązywanych umów długoterminowych oraz fakt, że firmy ogólnopolskie reklamę w windach coraz częściej biorą pod uwagę podczas planowania własnych kampanii marketingowych. Każdy z mieszkańców podróżuje windą dwa razy dziennie, więc poziom zapamiętania kampanii jest znacznie wyższy niż np. przy standardowych nośnikach outdoorowych - w bardzo prosty sposób wyliczamy naszym klientom stosunek kosztów dotarcia/osoba, co jesteśmy w stanie określić na poziomie minimalnym (liczba mieszkańców) plus goście odwiedzający dane lokalizacje.
W jaki sposób franczyzobiorcy pozyskują klientów oraz powierzchnię na reklamy? Czy samodzielnie negocjują możliwość korzystania z powierzchni wind ze spółdzielniami i zarządcami biurowców?
Nasi partnerzy pozyskują klientów w dogodny dla siebie sposób. Jako centrala nie narzucamy ściśle określonych działań, którymi muszą się kierować. Pozyskiwanie klientów może się odbywać zarówno drogą telefoniczną, elektroniczną, jak w bezpośrednim kontakcie z klientem, do czego zawsze zachęcamy. Oddajemy partnerom w ręce podręcznik operacyjny, który jest efektem naszego kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży powierzchni reklamowych. Jeśli chodzi o negocjacje dotyczące możliwości korzystania z wind należących do zarządców nieruchomości - wszystkie działania i formalności z tym związane są realizowane przez naszą centralę. Partner nawiązujący współpracę z nami otrzymuje „gotowe” lokalizacje.
Jaka jest różnica w doborze klientów, których reklamy są publikowane w windach budynków mieszkalnych i biurowcach należących do firm?
Taka różnica z założenia nie istnieje. Reklamodawca wykupuje reklamę na wszystkich tablicach jakie dostępne są w danym mieście. Wszelkie odstępstwa od tej reguły są wynikiem bezpośrednich negocjacji reklamodawcy z naszym partnerem. Wyjątkiem są sytuacje, w bardzo dużych miastach, w których często występuje jednocześnie więcej niż jedna edycja reklamy. Wówczas reklamodawca może wykupić reklamę przykładowo wyłącznie w interesującej go dzielnicy, jednak bez podziału na konkretne budynki.
rozmawiał (dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.