Manhattan w Warszawie

Gwiazdy, które pojawiły się na pierwszych urodzinach Boutique Bielizny w Warszawie.
Czwartek
02.10.2014
Boutique Bielizny wzoruje się na amerykańskich standardach obsługi klienta. Za trzy lata sieć urośnie do 30 salonów.
 

Bohaterki amerykańskiego serialu „Seks w wielkim mieście” przyzwyczaiły widzów, że zakupy w Nowym Yorku robi się popijając szampana, podczas gdy obsługa doradza, którą kreację wybrać. W podobnej atmosferze czas spędzają klientki w salonie Boutique Bielizny. Personel przeszkolony, nie tylko w zakresie chwytów sprzedażowych, podpowiada kupującym jak właściwie dobrać bieliznę. Indywidualne podejście do klienta i intymna atmosfera zakupów to idea, która przyświeca firmie AB Ovo Lingerie, wyłącznemu dystrybutorowi 10 marek luksusowej bielizny i rajstop. Pięcioletnie doświadczenie w branży zaowocowało budową sieci salonów bielizny pod logo Boutique Bielizny. W ofercie znajdują się m.in. marki Marlies Dekkers, Gossard, Berlei, Shock Absorber i Wonderbra.

Pierwszy salon ruszył ponad rok temu w Warszawie przy Alejach Niepodległości. We wrześniu tego roku boutique powstał w Przemyślu, a następny zostanie otwarty jesienią w Poznaniu. Wszystkie prowadzą franczyzobiorcy.
- Jesień to dobry okres na otwarcie, ponieważ poprzedza święta, kiedy notujemy najwyższe obroty. Należy pamiętać, że kolekcje wprowadzane są z dużym wyprzedzeniem. Już teraz wiadomo jakie trendy będą panowały w lecie przyszłego roku – mówi Lucyna Rawska, marketing i PR menedżer AB Ovo Lingerie.

Wnętrze Boutique Bielizny przygotowywany jest przez projektantów, którzy wcześniej zapoznają się z planem lokalu. Salony wyróżniają kryształowe żyrandole i wykończenia, charakterystyczna tapeta, wygodne fotele oraz przestronne przymierzalnie. Inwestycja w biznes wynosi ok. 250 tys. zł w przypadku lokalu przy ulicy handlowej i pokrywa koszt dostosowania lokalu do standardów sieci oraz zatowarowania. Ceny kompletów bielizny zaczynają się od 200 zł, a kończą nawet na 1 tys. zł.
- Boutique Bielizny to nie tylko salon z bielizną, ale także miejsce spotkań i warsztatów dla kobiet. Starannie wyselekcjonowana bielizna z całego świata w szerokiej gamie rozmiarów sprawi, że każda z pań znajdzie tu coś wyjątkowego dla siebie. Chcemy, aby klientki odwiedzające nasze salony dobrze się w nich czuły, dlatego dbamy o każdy szczegół oraz o miłą atmosferę, stąd tak ważny jest zapach, muzyka czy poczęstunek w trakcie warsztatów – twierdzi Lucyna Rawska.

Jesienią ruszy program lojalnościowy, ale już teraz klientki mogą korzystać z różnych promocji i specjalnych akcji. Innym sposobem na przyciągniecie klientek są cyklicznie organizowane bezpłatne warsztaty dla kobiet.
- Do  cyklu spotkań zatytułowanych „Siła jest kobietą” zapraszane są znane kobiety, które swoim przykładem udowadniają innym, że „chcieć to móc”. Istnieje także możliwość zorganizowania spotkań i warsztatów dla firm czy grupy przyjaciółek w ramach warsztatów organizowanych na zamówienie - mówi menedżerka.

Ab Ovo Lingerie pozyskało w ostatnim roku fundusze unijne, które pozwoliły przygotować serię szkoleń biznesowych dla personelu sklepów Boutique Bielizny oraz kontrahentów, którzy współpracują z dystrybutorem. Szkolenia dotyczą takich tematów jak visual merchandising, zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Między innymi wśród sklepów, z którymi franczyzodawca już współpracuje, firma poszukuje partnerów zainteresowanych działalnością pod szyldem Boutique Bielizny. Tak było w przypadku salonu w Przemyślu.

- Do końca 2017 roku chcielibyśmy zbudować sieć liczącą 30 butików. W samej Warszawie planujemy otwarcie 6-7. Pamiętamy jednocześnie o wyłączności terytorialnej, którą gwarantujemy franczyzobiorcom. Ogromną wagę przywiązujemy także do naszego personelu, szukamy ludzi z doświadczeniem, otwartych, lubiących wyzwania i pracę z ludźmi. Wszystkie zasady i warunki współpracy zawarliśmy w „Księdze tożsamości”, którą otrzymują nasi franczyzobiorcy – dodaje Lucyna Rawska. (dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.