USŁUGI

z kraju | 19.07.2018

Krówka i Połówka otwierają bistro

Właściciele Krówki i Połówki zapewniają, że bistro pod ich marką można otworzyć już za 30 tys. zł. Ale trzeba spełnić określone warunki.

Właściciele Krówki i Połówki zapewniają, że bistro pod ich marką można otworzyć już za 30 tys. zł. Ale trzeba spełnić określone warunki.

z kraju | 16.07.2018

Atrakcyjny biznes

Koncept Yasumi proponuje franczyzobiorcom dwa modele współpracy. Różnią się m.in. wysokością inwestycji.

z kraju | 13.07.2018

Lody idą w Polskę

Lody Bonano chcą mieć swoje punkty już w trzytysięcznych miejscowościach. Franczyzobiorcy mogą wybierać z kilku modeli współpracy.

z kraju | 11.07.2018

Zyski na skuterze

Marka blinkee.city rozbudowuje sieć elektrycznych skuterów na wynajem. Zyskiem chce dzielić się z franczyzobiorcami.

pytanie tygodnia | 08.07.2018

Sukces po zdradzie

Nasza franczyza jest dedykowana wyłącznie kobietom. Placówki stają się rentowne już od drugiego miesiąca działalności - mówi Krystyna Rek, prezes Fundacji Kobieta i Rozwód.

mój franchising | 07.07.2018

Specjalista potrafi lepiej

Moją przewagą nad konkurencją jest specjalizacja. Doceniają ją coraz bardziej świadome i wymagające klientki – mówi Martyna Błaszczyk, franczyzobiorczyni DepilConcept ze Szczecina.

z kraju | 05.07.2018

Poprzeczka w górę

Tax Care chce podnosić standardy na rynku usług księgowych. Dzięki temu lokalne biura rachunkowe, które wejdą we franczyzę, mają być bardziej innowacyjne i otwarte na klientów.

z kraju | 04.07.2018

Franczyza u lodziarzy

Franczyzodawca marki „u Lodziarzy” szczególnie intensywnie szuka franczyzobiorców w zachodniej Polsce. Proponuje kilka modeli współpracy.

mój franchising | 02.07.2018

Biznes dobrze wysmażony

Sylwia i Jakub Poradziszowie weszli w branżę, która była im zupełnie obca. Poszło im tak dobrze, że dziś prowadzą już dwa punkty z belgijskim frytkami.

pytanie tygodnia | 01.07.2018

Polacy chcą do agencji

Coraz więcej transakcji w obrocie nieruchomościami przechodzi przez pośredników – mówi Andrzej Jakliński, dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu marki Północ Nieruchomości.

z kraju | 29.06.2018

Wege wśród steków

Specjalizująca się dotychczas w mięsnych daniach marka 7 Street Bar & Grill poszerza menu o pozycje wegańskie.

z kraju | 28.06.2018

Zarzucą sieć na cały kraj

Franczyzodawca marek Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab zamierza najpóźniej za dwa lata mieć sieć liczącą 1 tys. placówek. Jak chce to osiągnąć?

z kraju | 25.06.2018

Pub we franczyzie

Browar rzemieślniczy Pinta startuje z franczyzą. Wkrótce pierwszy franczyzobiorca otworzy pub marki we Wrocławiu.

mój franchising | 23.06.2018

W sieci raźniej

Po 10 latach samodzielnego prowadzenia biura podróży Joanna Klemiato dołączyła do sieci Travelplanet. Dlaczego?

z kraju | 22.06.2018

Pośrednicy ze wsparciem

Freedom Nieruchomości szczególnie intensywnie szuka partnerów w kilku miastach. Jak zostać pośrednikiem w sprzedaży mieszkań?

pytanie tygodnia | 21.06.2018

Wirujący zysk

O popularności pole dance i planach rozwoju sieci franczyzowej opowiada Jarosław Tomczewski, właściciel marki Lejdis Studio.

z kraju | 20.06.2018

Ekspansja doradców finansowych

Futuro Finance podjęło decyzję o szybkim rozwoju franczyzy. Firma jest przekonana, że przez trzy najbliższe lata otworzy placówki we wszystkich województwach.

z kraju | 18.06.2018

Podróż do biznesu

Stacjonarne biuro albo praca jako mobilny doradca. Travel Shops oferuje swoim partnerom różne modele współpracy. W tym roku sieć zwiększyła się już o siedem placówek.

mój franchising | 16.06.2018

Specjalista od cięcia

Przemysław Majewski miał dość pracy w korporacji. Rzucił etat i został franczyzobiorcą Expense Reduction Analysts. Czym się teraz zajmuje?

2
3
4
5
następna  
ostatnia