Subway

Subway
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Każda restauracja Subway® na świecie jest własnością franczyzobiorcy. Pyszne sandwicze, przygotowane zgodnie z życzeniem klienta i na jego oczach, są oferowane w ponad 130 restauracjach w Polsce. Kanapki komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Oprócz nich znajdziemy w ofercie również pyszne sałatki, wrapy, ciasteczka oraz ciepłe bądź zimne napoje.

Sukces restauracji napędzany jest jej perfekcyjnym działaniem, wybraną przez nas lokalizacją, ale przede wszystkim zaangażowaniem franczyzobiorcy i jego zespołu. Nie musisz mieć doświadczenia, aby uzyskać zgodę na zakup licencji. Mamy je mamy zarówno w kwestii otwierania jak i funkcjonowania restauracji. Zaangażowanie franczyzobiorcy, jego energia, jest tym, co nadaje każdej restauracji ducha i prowadzi ją do sukcesu.

Zdjęcie punktu systemu
kolaż lokale Subway
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Korzyści dla franczyzobiorcy

Kiedy już zostaniesz franczyzobiorcą, możesz liczyć na naszą pomoc przy:

• wyborze lokalizacji,

• negocjowaniu umowy najmu,

• projektowaniu restauracji,

• uzyskaniu listy oficjalnych dostawców wszystkich urządzeń,

• otrzymaniu dwutygodniowego szkolenia dla franczyzobiorców i dodatkowych źródeł informacji,

• szkoleniu zespołu restauracyjnego podczas otwarcia restauracji i jak również po otwarciu.

Jako franczyzobiorca odpowiadasz za swoją firmę, a także za restaurację. Firma Subway® będzie wspierać Twój biznes w każdym aspekcie i przekaże Ci swoje ponad 40-letnie doświadczenie. Oto kilka przykładów wsparcia:

• zatwierdzeni dostawcy produktów w celu zagwarantowania jakości i ceny,

• Podręcznik Operacyjny zawierający pełne informacje w jaki sposób prowadzić restaurację,

• comiesięczne oceny w Twojej restauracji, które pomagają zwiększyć sprzedaż,

• raporty pokazujące wyniki restauracji w czasie rzeczywistym, które pomagają w pełni kontrolować biznes,

• oceny obsługi klienta i propozycje ulepszeń,

• dodatkowe indywidualne wsparcie.

Całe nasze wsparcie służy wspólnemu celowi - zwiększeniu sprzedaży i rentowności. Dzięki między innymi tym cechom marka Subway® stała się największą gastronomiczną  siecią franczyzową na świecie.

Należy pamiętać, że założenie własnej firmy to ważna decyzja w Twoim życiu, ponieważ wpływa na wiele jego aspektów. Ale to Twój wybór, Twoja decyzja i Twoja szansa.

SUBWAY® jest zarejestrowanym znakiem towarowym Subway IP Inc. ©2017 Subway IP Inc.

Przewidywana suma inwestycji

Przybliżona kwota inwestycji waha się między 250 a 600 tysięcy złotych

Podstawowe wymagania sieci

Wymagania

Przybliżona kwota inwestycji waha się między 250 a 600 tysięcy złotych. Kwota zależna jest od wielu czynników, takich jak lokalizacja, wielkości restauracji oraz dostosowanie lokalu.

Opłata Wstępna: Koszt pierwszej licencji franczyzowej to 7,5 tys. Euro, a każdej następnej 3,75 tys. Euro. Licencja może zostać sprzedana tylko osobie fizycznej. Jej ważność to 2 lata do momentu kupna licencji oraz 20 lat od momentu, gdy restauracja zaczyna funkcjonować.

Opłata Bieżąca: 8% od obrotu

Opłata Marketingowa: 4,5% od obrotu

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Szukamy kandydatów z sercem do biznesu i chęcią zdobywania nowych umiejętności, które pomogą im rozpocząć i rozwinąć działalność.

Każdy franczyzobiorca musi uczestniczyć w dwutygodniowym szkolenia w języku angielskim w Wielkiej Brytanii lub Stanach Zjednoczonych.

Naszym podstawowym wymaganiem jest perfekcyjne funkcjonowanie restauracji zgodnie z Podręcznikiem Operacyjnym.

Franczyza Subway® specjalizuje się w tworzeniu doskonałych sandwiczy. Tak dobrych i wyjątkowych, że wielu naszych klientów stało się franczyzobiorcami, ponieważ po prostu wierzyli w produkt.

Informacje o franczyzodawcy
Subway International B.V.
Subway® Central & Eastern European Area Office
Jankovcova 1603/47a 170 00 Praga 7, Czechy
+420 233 310 135, 800 112 4063 (English, Česky, Polski); SMS 519 104 600
+420 475 500 025
ce_europe_sales@subway.com
www.subway.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Zarejestruj swoje zainteresowanie tutaj lub po prostu napisz do nas na adres e-mail ce_europe_sales@subway.com. Możesz również skontaktować się z lokalnym przedstawicielem:

Martin Princ (dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie, wielkopolskie, opolskie)

 
 

T: numer bezpłatny 00 800 112 4063 (język angielski)

E: ce_europe_sales@subway.com

 

Michał Piasecki (lubelskie, świętokrzyskie, małopolskie i podkarpackie)

 

T: +48 608 205 210

E: piasecki_m@subway.com

 

Szymon Mudry (pomorskie, kujawsko-pomorskie)

 

T: +48 509 877 970

E: mudry_s@subway.com

 

Daniel Piekarski (śląskie)

 

T: +48 502 294 911

E: piekarski_d@subway.com

 

Michał Dorszewski (mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie)

 

T: +48 516 587 740 

E: dorszewski_m@subway.com

 
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.