Bike Café
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Z pasji do rowerów i kawy powstało Bike Café, czyli pierwsza w Polsce sieć rowerowych kawiarni. Nasze kawiarnie umieszczone są na odpowiednio przystosowanych rowerach poruszających się swobodnie w przestrzeni miejskiej. Mobilność pozwala nam być zawsze tam, gdzie danego dnia bije serce miasta.
Bike Café po raz pierwszy na ulicach Poznania pojawiło się w 2012 roku. Od tego czasu systematycznie pomnażamy liczbę mobilnych kawiarni w Polsce i nie tylko. Od 2014 roku sieć rozwija się w modelu Franczyzowym, otwierając swoje punkty w kolejnych miastach, w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach w kraju. Obecnie rowery Bike Cafe można spotkać na ulicach wielu polskich miast. Punkty Bike Cafe działają również w Finlandii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Arabii Saudyjskiej na Łotwie oraz Węgrzech.
W 2023 roku uzupełniliśmy ofertę o kawiarnie lodowe, bo wierzymy że KAWA + LODY to przepis na SUKCES.
Na dzień dzisiejszy sieć liczy w sumie 118 jednostek franczyzowych.
Idea Bike Café opiera się na trzech zasadach:
- Mobilność - jesteśmy tam, gdzie są nasi klienci.
- Estetyka punktu i doskonała jakość produktu.
- Spójność z przestrzenią miejską i naturą.
Koncepcja Bike Café zapewnia dużą dowolność wyboru modelu prowadzonej sprzedaży.
- Sprzedaż outdoorowa - sprzedaż w parku, na skwerach czy ruchliwej ulicy.
- Kawa i lody na Event – wynajem podczas konferencji, festiwali i imprez masowych.
- Wyspa Kawowa/ Lodowa - sprzedaż z punktu zlokalizowanego w centrum handlowym, dworcu, biurowcu.
Franczyzobiorca sam decyduje gdzie, kiedy i w jakiej formie prowadzi danego dnia sprzedaż.
W Bike Cafe Ice Cream możesz mieć jeden rower ciągnący, ale kilka przyczep i rozwozić je z jednej bazy do kilku lokalizacji.
Dzięki wypracowanym rozwiązaniom technicznym rowery Bike Café i Bike Cafe Ice Cream mogą prowadzić sprzedaż przez kilkanaście godzin bez konieczności podłączenia do mediów. Rowery pracują w absolutnej ciszy, w każdych warunkach atmosferycznych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
118
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wspieramy naszych Partnerów we wszystkich aspektach proponowanej formy prowadzenia biznesu.
W ramach współpracy oferujemy:
- Pełne wsparcie i doradztwo we wszelkich aspektach prowadzonej działalności,
- Pomoc w przygotowaniu symulacji finansowej inwestycji,
- Wsparcie w pozyskaniu lokalizacji oraz oceny jej potencjału sprzedażowego,
- Wsparcie oraz doradztwo w fazie organizacji punktu,
- Wsparcie marketingowe i promocyjne
- Wsparcie techniczne oparte o mobilny serwis i harmonogram przeglądów,
- Szkolenia dla managerów, baristów i sprzedawców, oraz szkolenia z obsługi technicznej,
- Podręcznik zawierający procedury operacyjne, receptury produktów, pełną dokumentację sanitarną,
- Narzędzia oraz procedury umożliwiające efektywne prowadzenie punktu,
- Pełen zestaw akcesoriów dla prowadzenia obu koncepcji franczyzowych,
- Wizytówki, karty stałego klienta, stroje dla pracowników.
- Dostęp do półproduktów i produktów pod brandem Bike Café po preferencyjnych cenach,
- Autorski system kontroli punktu - Bike Café Monitoring System,
- Aplikacja mobilna Bike Café Friends, pomagająca w budowaniu i utrzymaniu relacji z klientami jako narzędzie marketingowe służące do wysyłania powiadomień o nowych promocjach i konkursach.
- Zaproszenia na wiele imprez masowych pozyskanych przez nasz Dział Eventów.
W PEŁNI KONTROLUJESZ SWÓJ BIZNES!
Dzięki Bike Café Monitoring System możesz sprawnie i zdalnie zarządzać swoimi pracownikami i kawiarniami gdziekolwiek jesteś. To narzędzie umożliwia Tobie pełną kontrolę Twojego biznesu!
- Geolokalizacja
Twoi klienci zawsze wiedzą, gdzie znajdą swój ulubiony rower Bike Café & Bike Café Ice Cream, - Zamówienia online
Zamawiasz produkty online i masz dostęp do całej historii zamówień, - Kontrola pracowników
Możesz kontrolować zużycie kawy, punktualność oraz czas pracy, - Statystyki
Narzędzie do monitorowania parametrów Twojego biznesu,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- INWESTYCJA
GOTÓWKA
Stań się właścicielem kawiarni rowerowej już od 64.900 zł netto lub mobilnej lodziarni od 55,399 zł netto. Wprzypadku zakupu przyczepy lodowej do końca 2023 roku obowiązuje CENA PROMIOCYJNA – 39.900 zł netto (od ceny standardowej).
LEASING
10% wartości inwestycji w przypadku leasingu w obu franczyzach Bike Cafe i Bike Cafe Ice Cream – wystarczy aby rozpocząć swój biznes! Współpracujemy z zaufanymi partnerami leasingowymi oferującymi atrakcyjne formy finansowania.
Połącz lody i kawę w jeden biznes!
Dzięki temu dotrzesz do szerszej grupy odbiorców i osiągniesz większe zyski! Działaj przez cały rok! Przy jednoczesnym zakupie lodziarni i kawiarni rowerowej oferujemy zniżkę -15%.
- PROWIZJA:
W Bike Café nie naliczamy stałych opłat licencyjnych. Prowizja franczyzowa naliczana jest w ziarnach kawy, które zapewnia franczyzodawca. W Bike Café Ice Cream nie ma opłaty franczyzowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wspieramy naszych franczyzobiorców we wszystkich aspektach biznesu mobilnej kawiarni i mobilnej lodziarni.
W naszym biznesie zyski maksymalizujemy w dużej mierze poprzez właściwą i dynamiczną lokalizację naszych punktów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bike Café Sp. z o.o.
ul. Grzybowa 8A/ 2, 62-081 Wysogotowo
503 752 985
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Mołdrzyk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bike Café Sp. z o.o. (ul. Grzybowa 8A/ 2, 62-081 Wysogotowo). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bike Café oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bikecafeglobal.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
Szwedzka marka Taco Bar chce rozwijać swoją franczyzę na polskim rynku. Jakie warunki współpracy proponuje?
Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Ile trzeba zainwestować, żeby móc prowadzić restaurację tej marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.