Crazy Bubble
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Crazy Bubble to jedyna w Polsce marka serwująca oryginalne, niepowtarzalne, tajwańskie napoje Bubble Tea. Dzięki nieustannym działaniom, wprowadzeniu nowych smaków oraz typów napojów staliśmy się największą w Polsce siecią liczącą ponad 130 lokali. Nasze punkty mieszczą się w centrach handlowych, parkach rozrywki oraz centrach miast, ruchliwych ulicach, takich jak np. Krupówki w Zakopanem.
Za sprawą najlepszej możliwej jakości składników sprowadzanych z kraju pochodzenia bubble tea, Tajwanu, nasze napoje cieszą się dużą popularnością oraz aprobatą kupujących.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 130 lokali w Polsce, w Rumunii, na Litwie oraz w Czarnogórze
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- sprawdzony model biznesowy,
- indywidualne podejście oraz pomoc opiekuna,
- know-how działania marki i prowadzenia własnego punktu,
- brak opłaty licencyjnej, stała opłata franczyzowa,
- bezpłatne szkolenia dla franczyzobiorcy oraz pracowników,
- działania marketingowe (sieciowe oraz indywidualne),
- najwyższej jakości towar sprowadzany bezpośrednio z Tajwanu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Rozwiń swój biznes - Ok. 999 zł netto,
- Minimalny wkład maksymalny zysk - Ok. 5999 zł netto,
- Franczyza - Ok. 70 tys. zł netto,
- Opłata franczyzowa - stała 700 zł netto/mc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie/gotowość do założenia działalności gospodarczej;
- Zaangażowanie;
- Posiadanie wkładu finansowego na rozpoczęcie działalności;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jakub Woźniczka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CB Poland Sp. z o.o. (Korczoka 14, 41-806 Zabrze ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Crazy Bubble oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie crazybubble.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Wojciech Strąkowski już za chwilę będzie prowadził sześć punktów Crazy Bubble. Co go przekonało do tej franczyzy?
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.