Pijalnia Wódki i Piwa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI I PIWA W SWOIM MIEŚCIE
Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji. Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink bary w segmencie bistro w Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.
Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
NAJBARDZIEJ IKONICZNA MARKA DRINK BAR W SEGMENCIE BISTRO NA RYNKU W POLSCE
- Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków
- Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat
- 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.
NOWOCZESNA MARKA, KTÓRA UMIE ZNALEĆ POŁĄCZENIE Z HISTORIĄ
- wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
- Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
- Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.
JESTEŚMY CZĘŚCIĄ GRUPY MEX POLSKA S. A.
- Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
- Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.
DYNAMICZNY I BEZPIECZNY MODEL BIZNESOWY
- W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
- Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie
- Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.
Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
36 lokalizacji
- Augustów, Rynek Zygmunta Augusta 28
- Białystok, ul. Lipowa 3/5
- Bydgoszcz, ul. Podwale 12/Magdzińskiego
- Częstochowa, ul. Jerzego Waszyngtona 18
- Gdańsk, ul. Długi Targ 35/38
- Gliwice, ul. Raciborska 1
- Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 135
- Jelenia Góra, Pl. Niepodległości 1
- Katowice, ul. Mariacka 8
- Kielce, ul. Św. Leonarda 23
- Koszalin, ul. Zwycięstwa 25
- Kraków, Pl. Nowy 7
- Kraków, ul. Szewska 20
- Kraków, ul. Floriańska 34
- Legnica, ul. Zamkowa 8
- Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 24
- Łódź, ul. Piotrkowska 92
- Olsztyn, ul. Staromiejska 6
- Opole, ul. Książąt Opolskich 2-6
- Pabianice, ul. Zamkowa 1
- Poznań, Stary Rynek 85
- Poznań, ul. Wrocławska 8
- Radom, ul. Moniuszki 18
- Rzeszów, ul. Mickiewicza 4
- Sosnowiec, ul. Warszawska 3/36
- Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 80
- Szczecin, ul. Ks. Bogusława X 4/2
- Toruń, Rynek Staromiejski 26/27/Chełmińska 1
- Tychy, Al. Jana Pawła II 10
- Warszawa, ul. Nowy Świat 19
- Warszawa, ul. Nowy Świat 22/28 pawilony 2 i 3
- Warszawa, ul. Nowogrodzka 27
- Wrocław, ul. Ruska 51/51B
- Wrocław, ul. Rynek – Ratusz 13-14
- Wrocław, ul. Św. Mikołaja 8-11
- Żary, ul. Zamkowa 1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.
Oferujemy:
- DOŚWIADCZENIE wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
- PROCEDURY koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
- LOKALIZACJA pomoc - doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
- RENTOWNOŚĆ rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
- LEASING pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
- MODEL FINANSOWY Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
- PROJEKT I BUDOWA Wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
- PODRĘCZNIK OPERACYJNY Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
- KNOW HOW Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
- ROZWÓJ Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
- WSPARCIE I COACHING Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
- WYMIANA DOŚWIADCZEŃ Przynależność do forum franczyzowego
- MARKETING Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
- PARTNERZY SIECI stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napojów.
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska.
Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- UMOWA FRANCZYZOWA 5 lat z możliwością przedłużenia
- OPŁATA WSTĘPNA 5 000 PLN (jednorazowa)
- OPŁATA FRANCZYZOWA 2% comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)
INWESTYCJA:
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
Od 75 tys. zł netto
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 i charakterze gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.
Od 110-140 tys. zł netto
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.
Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.
- lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę.
- wejście od głównej ulicy
- duży ruch pieszy
- lokalizacje w centrum miasta
- miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców
- docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Klujew
manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa tel: +48 693 034 110
e-mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mex Polska S.A. (ul. P.O.W. 25; 90-105 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnia Wódki i Piwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mexpolska.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Da Grasso otwiera kolejny lokal, Sfinks chce do Egiptu, a Dr Irena Eris na giełdę. Przegląd tygodnia 17-24 czerwca.
Fit Cake otworzył placówkę w Rumunii, Bricomarché kontynuuje ekspansję w Polsce, a 7 Street wprowadził do menu burgera i pizzę z owadami. Przegląd tygodnia 20-25 marca.
Sfinks i Mex Polska podliczają zyski, Mr Hamburger chce ogłosić upadłość. Przegląd tygodnia 27 listopada – 3 grudnia.
4Mobility i Blinkee.city łączą floty i oferty, Bricomarché otwiera kolejne bricomarty, a Coccodrillo układa się z wierzycielami. Przegląd tygodnia 12-16 kwietnia.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.