Mr. Kebab
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System franczyzowy Mr. Kebab wprowadza fast food nowej jakości - pełen mięsa mielonego i hamburgera. Kebab to produkt, który już poznałeś, ale nigdy nie był tak dobry, tak soczysty i szczególnie smaczny jak w międzynarodowej sieci Mr. Kebab.
Razem z innymi konsekwentnie dobranymi produktami przygotowywanymi w duchu zdrowego odżywiania, wprowadzamy filozofię dobrze zorganizowanej i równie dobrze zaopatrzonej kuchni typu fast food opartej na Kebabie, dzięki czemu będziesz mieć pewność jakości produktu dla swoich klientów.
W połączeniu z wysokiej jakości usługą masz szansę stać się częścią międzynarodowej sieci przyczyniając się do zadowolenia naszych klientów gdziekolwiek się znajdują. Przyczynisz się również do zadowolenia z osiągniętych wyników sprzedaży i finansów.
Zintegruj się z międzynarodową rodziną wysokiej jakości napojów - Mr. Kebab. Otrzymasz możliwość pracy w systemie, w którym Ci wszystko pokażemy , wszystkiego nauczymy , wyszkolimy Twoich pracowników i będziemy Cię wspierać aby odnieść sukces.
JEDNOSTKI WŁASNE
- 040 17 Koszyce, Vozárová 1; Słowacja
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- OC Galéria Shopping, Koszyce, Słowacja
- Centrum handlowe OC Aupark - Żylina, Słowacja
- OC NOVUM - Preszów, Słowacja
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy pomoc:
- w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji,
- podczas targów,
- podczas wdrażania,
- podczas uruchamiania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Początkowa inwestycja waha się od 40 do 80 tys. euro (w zależności od wielkości lokalu),
- Licencja podstawowa: 10 tys. euro,
- Opłaty miesięczne: 5 proc. obrotów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania dotyczące lokalu:
- około 50 mkw. (jeśli miejsca do siedzenia są wspólne),
- około 100 mkw. z miejscami do siedzenia.
Istnieje również możliwość stoiska na zewnątrz:
- około 35 mkw. bez miejsc do siedzenia (tylko stojące),
- około 70 mkw. z miejscami do siedzenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ing. Ľubor Lelovits
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mr. Kebab s.r.o. (Vozárová 1, 040 17 Koszyce, Słowacja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mr. Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mrkebab.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.