Franczyzobiorca poszukiwany / Franczyzodawca The Sadovsky BarberShop szuka franczyzobiorców w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Środa
11.03.2020
– W Polsce działa jedynie 300 salonów barberskich. Nisza związana z profesjonalnym fryzjerstwem męskim jest ogromna – mówi Aleksander Sadovsky, właściciel BarberShop.
 

Pasjonuje się pan barberstwem, stąd pomysł na założenie The Sadowsky BarberShop?

Ta branża jest mi doskonale znana. Przez kilka lat rozwijałem sieć salonów barberskich na Ukrainie. Zatem dobrze znam specyfikę branży oraz wymagania klientów. Gdy przeprowadziłem się do Rzeszowa zdecydowałem się otworzyć własną sieć w Polsce.

Salony barberskie  są coraz bardziej popularne. Nie bał się pan konkurencji?

Zaskoczę panią. Szybko po przeprowadzce do Rzeszowa okazało się, że nie mam miejsca, w którym mógłbym się profesjonalnie ostrzyc. Nie mogłem znaleźć profesjalnego barbera, zatem o konkurencji nie było mowy. Właśnie wtedy zdecydowałem się przełożyć swoje doświadczenie na wlasny biznes.

Zrobił pan badanie rynku przed założeniem działalności?

Oczywiście. W całej Polsce mamy 300 salony barberskich i ponad 300 tys. salonów fryzjerskich. Jak widać nisza związana z profesjonalnym fryzjerstwem męskim jest ogromna, a potencjał jeszcze większy. Usługi oferowane w salonach damsko-męskich nie są wykonywane z taką dbałością, jak w salonach barberskich, dlatego zapotrzebowanie na profesjonalnych barberów ciągle rośnie.

Gdzie pan szuka franczyzobiorców?

Przede wszystkim w miastach powyżej 50 tys.  mieszkańców, ponieważ chcę, aby każdy z franczyzobiorców miał możliwość otwierania kolejnych salonów barberskich pod naszą marką. Jeden franczyzobiorca może otworzyć w takim mieście nawet trzy salony. Docelowo chcemy otworzyć 50 placówek w całej Polsce, a później rozszerzyć zasięg na inne kraje w Europie.

Czy franczyzobiorcą może zostać tylko profesjonalny barber?

Nie. Nie szukamy franczyzobiorców wśród barberów. Ale oczywiście znajomość branży jest jak najbardziej mile widziana. Przede wszystkim potrzebni nam są ludzie, którzy do pracy podejdą z pasją.

Jakie są koszty inwestycji w biznes?

Oferujemy trzy opcje franczyzowe: Partial, Half i Full. W opcji Full franczyzobiorcę interesuje jedynie lokal oraz rekrutacja pracowników. Wszystkim innym zajmujemy się my. Od remontu, po wyposażenie barberów w odpowiedni sprzęt i kosmetyki do pielęgnacji. Koszt opcji Full wynosi 300 tys. zł, Partial – 50 tys. zł, a Half – 150 tys. zł. Zwrot z inwestycji w najdroższą licencję następuje po 25 miesiącach. Przyszłym franczyzobiorcom rekomendujemy właśnie tę ostatnią opcję wejścia we współpracę.

Czy franczyzobiorca rekrutuje do salonu jedynie profesjonalnych fryzjerów?

Nie. Mogą to być osoby, które w ogóle nie mają doświadczenia lub ci, którzy po latach przerwy chcieliby wrócić do zawodu. W naszej sieci mamy Akademię, w której przeprowadzamy dwumiesięczne szkolenie przyszłych pracowników.  

Franczyzobiorca sam musi znaleźć lokal?

Tak. Wybiera 10 lokali, które następnie my oceniamy pod kątem potencjału. Każdy nasz salon wygląda tak samo. Sugerujemy franczyzobiorcom inwestycję za 300 tys. zł, ponieważ w tej kwocie mieści się przede wszystkim pełna adaptacja lokalu oraz jego wyposażenie w profesjonalny sprzęt. Franczyzobiorca otwiera już gotowy salon. 

Ma pan już za sobą pierwsze rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami?

Tak. Trochę są zaskoczeni wysokim progiem wejścia w biznes, ale tłumaczę, że to inwestycja, która zwraca się dość szybko, ponieważ klienci doceniają jakość usług oraz atmosferę, która panuje w naszym salonie. W Rzeszowie miesięcznie obsługujemy ok. tysiać mężczyzn. Te liczby o czymś świadczą.

Rozmawiała Maryla Pałasz

WIZYTÓWKA SIECI THE SADOVSKY BARBERSHOP

Salon fryzjerski dla mężczyzn, w którym są świadczone pusługi barberskie. 

  • kwota inwestycji od 50 tys. zł do 300 tys zł. 
  • jeden salon własny 

Doświadczenie potrzebne? / Franczyzodawca The Sadovsky BarberShop szkoli przyszłych barberów w swojej Akademii.

POPULARNE NA FORUM

Interes pompowany helem

nie polecam właściciel franczyzy TOMASZ PODGÓRSKI NIE OPŁACA FAKTUR

1 wypowiedzi
ostatnia 12.05.2021
Broker Kurierski

podpinam się pod postem; udało się otworzyć taki punkt?

3 wypowiedzi
ostatnia 07.04.2021
Samochodowa myjnia parowa, autokosmetyka

Hej Anna Kowalska, wiem że twój post ma 3 lata ale czy nadal prowadzisz ten biznes czy ew korzystasz z Franczyzy i masz do polecenia jakąś? ;) będę wdzięczny za odp na...

63 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2021
Miłość znaleziona w biurze

Infinity love- biuro które prowadzi pani oszustka i naciągaczką . Po co promujecie osoby z wyrokami sądów. Jak ludzie maja im zaufać swoje dane osobowe.Wstyd!!!

1 wypowiedzi
ostatnia 12.03.2021
Broker Kurierski

witam, prowadzi Pan taki punkt? z kim nawiązał Pan współpracę? Pozdrawiam

3 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2021
Co sądzicie o myjni bezdotykowej??

Hej, a zagłębialiście się w temat zastosowania myjni parowej? Jeśli nie to wejdźcie na...

34 wypowiedzi
ostatnia 31.01.2021
Broker Kurierski

Witam, Zastanawiam się nad otwarcie punktu brokera kurierskiego. W moim mieście jest firma, która ma na to monopol i nie jest, żadną sieciówką (miasto 150tyś.)...

3 wypowiedzi
ostatnia 03.11.2020
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Pewnie, że to dobry biznes. Wiadomo, że trzeba konsekwencji no i na początku sporo zaangażowania. Sprzęt nie jest tani (jeżeli mówimy o takim dobry) ale zawsze możesz...

72 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2020