15.06.2004

II Salon Franchisingu w Warszawie

Impreza, która odbędzie się w ramach Międzynarodowych Targów Kontaktów i Rozwoju Biznesu Inicjatywa 2004, ma promować franczyzę jako metodę na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, a także umożliwić bezpośredni kontakt firmom oferującym licencję z potencjalnymi franczyzobiorcami.

Salon Franchisingu zorganizowały wspólnie Profit System - wydawca magazynu FranchisingInfo i twórca tematycznego portalu internetowego franchising.pl oraz firma wystawiennicza MTPolska. Patronat honorowy nad imprezą objęła Polska Organizacja Franczyzodawców skupiająca dziś kilkanaście firm, takich jak m.in. McDonald's, Drogerie Natura, TelePizza, Kodak Ekspress. - Zależy nam na jednej, profesjonalnej imprezie dla całej branzy i dlatego zaangażowaliśmy się w ten projekt - mówi Grzegorz Chmielarski z McDonald's Polska, prezes POF.

POF i PROFIT System przygotowały cykl prelekcji omawiajacych rynek franczyzowy i typowe dla niego problemy. Organizatorzy Salonu liczą na jeszcze większe zainteresowanie imprezą niż w zeszłym roku. - Pierwszy Salon zakończył się sukcesem, zgromadził ponad 2,5 tys. gości i kilkunastu wystawców - zapewnia Arkadiusz Słodkowsk, dyrektor Profit System. - W tym roku chcemy co najmniej podwoić liczbę uczestników.

Według danych Profit System na polskim rynku działa już ponad 160 systemów franczyzowych, a liczba polskich franczyzobiorców przekracza 11 tysięcy. W zeszłym roku ponad tysiąc nowych przedsiębiorców zainwestowało 3,5 mld zł, aby w oparciu o umowy franczyzowe otworzyć swoje firmy.

Więcej: "Wiadomości Handlowe", czerwiec 2004r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0