22.12.2004

15 lat firmy Semax

14 grudnia w siedzibie poznańskiej firmy Semax odbyła się uroczystość rocznicowa. Na konferencji omawiano działalność firmy, a podczas gali świętowano jej sukces.

15 lecie poznańskiej firmy Semax obchodzono bardzo hucznie. Uroczystość zapoczątkowała konferencja prasowa, podczas której omawiane były plany dalszego rozwoju spółki. Następnie odbyła się uroczysta gala z udziałem Hanny Banaszak w Teatrze Nowym w Poznaniu. Oprócz pracowników firmy oraz osób zaprzyjaźnionych zaproszeni byli również franczyzobiorcy z całej Polski.


Właściciele firmy z optymizmem spoglądają w przyszłość

Semax zarządza czterema markami odzieżowymi – Deep (młodzieżowa marka odzieży casual), Hot Oil (marka dla dzieci w wieku szkolnym 7 – 13 lat), Keebo (odzież w stylu sportowo-weekendowym) oraz Factory Outlet – odzież i obuwie znanych, renomowanych marek po bardzo obniżonych cenach.

Semax powstał w 1989 roku i był wówczas jedną z pierwszych profesjonalnych hurtowni odzieżowych. W chwili obecnej firma zatrudnia 130 osób, a drugie tyle pracuje w sklepach franczyzowych sieci Factory Outlet.

Semax rozwija swoją działalność w oparciu o trzy wspomniane własne marki oraz o multibrandową sieć Factory Outlet. - Nasza siła tkwi w operowaniu na różnych płaszczyznach branży odzieżowej – segmencie dziecięcym (wczesnoszkolnym), młodzieżowym oraz sprzedaży odzieży renomowanych marek po korzystnych cenach (sieć wyprzedaży). Wszystkie marki firmy odzwierciedlają najnowsze trendy w modzie - uważa Katarzyna Waller, dyrektor marketingu.

Firma posiada także własne działy projektów oraz centrum logistyczne. Semax rozwija wszystkie swoje sieci detaliczne w oparciu o franchising.

W przyszłym roku sieć Factory Outlet zyska nową markę. Zmiana nazwy związana jest z chęcią zaakcentowania odrębności, ponieważ inne firmy używają nazw bardzo zbliżonych.

info: Semax

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Małgorzata Boruń

dziennikarz
Napisz do autora