Polka na zakupach

Środa
08.03.2006
Szukają dobrych okazji na promocjach i nie lubią niepotrzebnie przepłacać za markę. To jedna z cech wspólnych dla połowy Polek - niezależnie od miejsca zamieszkania i wysokości zarobków.
 

Firma Acxiom Polska sprawdziła czy na styl życia i zachowania zakupowe kobiet wpływa miejsce zamieszkania. Przyjrzała się Warszawiankom, Krakowiankom, Poznaniankom, Wrocławiankom oraz mieszkankom Trójmiasta.

Z przygotowanej przez firmę badawczą analizy wynika, że kobiety przedsiębiorcze, a więc określające swój status zawodowy jako właścicielki prywatnych firm, to przede wszystkim Poznanianki (6% mieszkanek) oraz Warszawianki (5% mieszkanek). Liczby pokazują, że najwyższy odsetek pań na stanowiskach kierowniczych, dyrektorskich i uprawiających wolne zawody znajduje się we Wrocławiu (11% kobiet tam zamieszkałych) oraz Poznaniu (ponad 9%). Najwyższymi zarobkami mogą pochwalić się jednakże mieszkanki stolicy – dochody powyżej 4 tys. zł netto zadeklarowało 8% Warszawianek. Na drugim miejscu znalazły się Poznanianki, których ponad 6% zarabia więcej niż 4 tys. zł. Za to największe zakupy robią Krakowianki oraz mieszkanki Trójmiasta – 14% tych pań przeznacza więcej niż 250 zł na tygodniowe wydatki.

Wcale nie takie rozrzutne

Polki szukają dobrych okazji na promocjach i wyprzedażach (47% wszystkich pań), uważnie porównują ceny różnych producentów zanim zdecydują się na zakup (55% wskazań), nie lubią niepotrzebnie przepłacać za markę (50% odpowiedzi), a niskie ceny są najlepszym magnesem przyciągającym je do określonego sklepu (53%).

Zadowolą nawet małe, ale gustowne dodatki

W Warszawie i Poznaniu mieszka lub przebywa najwięcej miłośniczek nowości i pań podążających za najnowszymi trendami – deklarację, iż „są rzeczy, które kupuję niezależnie od ceny, kiedy tylko pojawi się jakaś nowość” złożyło po 25% mieszkanek tych miast. Aktywne zawodowo Polki, zamieszkałe w miastach jako środek lokomocji i narzędzie pracy, preferują samochody małe, ale pasujące do sowich użytkowniczek. Wśród najczęściej wybieranych przez nie modeli znalazły się Renault Clio (28% respondentek), Peugeot 206 (16%), Nissan Micra (10%)oraz Toyota Yaris i Suzuki Swift (po 9% odpowiedzi).


POPULARNE NA FORUM

Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information. -...

46 wypowiedzi
ostatnia 28.05.2018
Firma zajmująca się odszkodowaniami - warto?

Warto podjąć współpracę z EuCO. Mają naprawdę dobre warunki. Moje zdanie jest takie, że najlepiej współpracować z dobrymi, znanymi na rynku firmami.

7 wypowiedzi
ostatnia 27.05.2018
Pomysł na biznes - restauracja regionalna

Lady i regały, w tym lady i szafy mroźnicze czy witryny grzewcze dostaniecie w http://frigosystem.com.pl/ ze Szczecina. Firma jest mega solidna, sprzety działają...

52 wypowiedzi
ostatnia 27.05.2018
Ruszają regionalne targi franczyzy

Assignment Writing Service the writer affiliated with the writing companies are highly qualified as the criteria of being a professional writer is Master’s degree at least...

8 wypowiedzi
ostatnia 26.05.2018
Promocja firmy w katalogach internetowych

Jak maiłabym wybrać firmę, która ma moją firmę rozreklamować w katalogach, czy poprowadzić kampanię AdWords to zdecydowałabym się na popularnego i skutecznego...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.05.2018
Jaka reklama się opłaca?

Może warto pomyśleć o filmie promocyjnym czy produktowym? Produkcja tego rodzaju filmów może się zająć http://www.imperiafilm.com/ z Krakowa. Dla nas zrobili...

202 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Jak zareklamować mały sklep przez Internet?

Ja wynajęłam firmę https://www.grupafaro.pl/ do prowadzenia dla mnie reklam adwords w google i są skuteczni, przybywa mi wejść i klientów. Także mogę polecić, widać...

64 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Majątek pod ochroną

Apk ideas makes no representations, warranties, or assurances as to the accuracy Read More

1 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018