19.06.2006

Więcej sklepów Gino Rossi

Otwarcie 30 sklepów Gino Rossi, rozwój sieci sklepów Geox, drugiej marki należącej do spółki i ekspansja na rynkach europejskich – to najbliższe plany grupy kapitałowej Gino Rossi, która przygotowuje się do wejścia na giełdę.

Na sfinansowanie otwarć nowych sklepów spółka zamierza przeznaczyć pieniądze z emisji akcji. Pieniądze zarobione na sprzedaży papierów wartościowych będą również przeznaczone na budowę centrum magazynowo-logistycznego w Słupsku, zakup nowych maszyn i wdrożenie nowego programu informatycznego do zarządzania produkcją i sprzedażą. To jednak nie koniec planów spółki. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że w ciągu najbliższych trzech lat powstanie najmniej 20 sklepów firmowych poza granicami kraju. W pierwszym etapie ekspansji postawiono na rynek niemiecki, gdzie działają już 4 firmowe sklepy obuwnicze.

Na terenie Polski spółka zarządza 74 placówkami handlowymi. Zarządzający przewidują, że w 2006 r. grupa kapitałowa Gino Rossi wypracuje obroty na poziomie 112 mln zł, z czego 6,5 mln zł wyniesie zysk.