28.04.2008

Franczyza na salony

O Salonie Franchisingu mówią przedstawiciele organizatora i firm franczyzowych.

Dlaczego warto brać udział w Salonie Franczyzy?

Małgorzata Boruń, account manager w PROFIT system: - Impreza służy promocji franchisingu jako metody prowadzenia własnego biznesu. Celem Salonu jest skuteczne kontaktowanie firm oferujących licencję z potencjalnymi franczyzobiorcami. Odwiedzający Salon Franchisingu znajdą tu pomysł na biznes, który przyniesie im pieniądze i spełnienie zawodowe. Natomiast franczyzodawcy mają możliwość pozyskania zgłoszeń od inwestorów. Tegoroczne targi odbędą się w dniach 9-11 października w stołecznym Pałacu Kultury.

Małgorzata Boruń, account manager w PROFIT system

Sławomir Rogoziński, dyrektor franczyzy w sieci Telepizza: - Przy podpisaniu jednej umowy licencyjnej po Salonie, zwraca się całkowicie koszt poniesionej inwestycji w stoisko targowe, jego obrandowanie i materiały promocyjne. Poza tym na Salon przychodzą osoby, które już wcześniej poczytały o firmie, a podczas targów chcą nas poznać i ustalić szczegóły współpracy.

Maciej Łączkowiak, manager ds. rozwoju sieci detalicznej Yes Biżuteria: - Po ubiegłorocznym Salonie Franczyzy podpisaliśmy dwie umowy franczyzowe. Jesteśmy zadowoleni z imprezy, ponieważ na targi przychodzi wiele osób z dużą wiedzą na temat franczyzy. Najważniejszym aspektem jest kontakt osobisty.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0