17.06.2008

Komputery dla fanów gier

Do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych 15 placówek sieci Reactor specjalizującej się w sprzedaży sprzętu komputerowego.

Twórcy sieci swoją grupę docelową upatrują w fanach gier komputerowych. Reactor specjalizuje się w sprzedaży profesjonalnych akcesoriów i komputerów dla graczy, ale oferta produktowa obejmuje również notebooki, oprogramowanie i sprzęt audio-video. Bezpośrednim importerem i dystrybutorem marki jest firma Yamo obecna na polskim rynku od 1990 roku. Wśród partnerów firmy znalazły się m.in. Intel, Microsoft i Creative. Do sieci Reactror należy obecnie 10 salonów własnych i 21 partnerskich.

Nowo otwarty salon Reactor w Galerii Rosa w Radomiu.

Osoby, które chcą zostać partnerem Yamo, powinny dysponować własnym kapitałem. Koszt inwestycji zależny jest od wielkości lokalu oraz specyfiki danej lokalizacji.

- Warto jednak dodać, że każdy partner otrzymuje od nas dofinansowanie w wysokości do 30 tys. zł netto, z przeznaczeniem na wizualizację lokalu - mówi Leszek Popławski, specjalista ds. kontaktów z partnerami sieci Reactor. - Jest to kwota, która w większości projektów całkowicie te koszty pokrywa.

Podstawowym kryterium przy doborze partnerów jest posiadanie punktu handlowego w dobrej lokalizacji.

- Preferujemy lokale w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w centrach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych - mówi Popławski. - Lokal może być własny lub dzierżawiony o powierzchni nie mniejszej niż 35 m2.

Potencjalny franczyzobiorca, prowadzący już działalność gospodarczą, powinien wykazać się zdolnością kredytową na poziomie 50 tys. zł. Sieć nie pobiera opłat wstępnych. Opłata członkowska wynosi 200 zł miesięcznie.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora