27.11.2008

Play porównuje się z innymi

Sieć Play postanowiła w swojej najnowszej kampanii reklamowej wykorzystać reklamę porównawczą.

Reklama porównawcza już od kilku lat jest legalna, jednak cały czas budzi wielkie kontrowersje i niewiele firm z niej korzysta. P4, operator telefonii cyfrowej Play, prowadzi kampanię reklamową w prasie, radiu i telewizji opartą na reklamie porównawczej. Sieć wykupiła również powierzchnię reklamową na bilboardach.

Salon Play Fot. Play

Firma P4 chciałaby, żeby z końcem roku liczba klientów Play wzrosła do 2 milionów.

Pierwsze efekty kampanii już są widoczne, i wcale nie chodzi o wzrost liczby klientów. Play reklamuje się jako sieć, w której koszt połączeń do innych sieci jest niższy niż w ramach połączeń wykonywanych u tego samego operatora. Operatorzy innych sieci grożą pozwami do sądów, za ich zdaniem nieetyczne działania. Argumentują to manipulacją kalkulacji zaprezentowanych w reklamach.

Tymczasem Główny Urząd Statystyczny policzył, że w Polsce jest więcej telefonów komórkowych niż ich użytkowników. Oznacza to wysokie nasycenie rynku i ograniczone możliwości zdobywania klientów.

Wśród dystrybutorów usług Play znajdują się m.in.: Play Abitel, Play Connex, Play KiM Group i Play Playada.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0