18.02.2009

Reserved we franczyzie

Już wiosną rozpocznie się budowa franczyzowej sieci sklepów Reserved i Mohito.

LPP, to giełdowa spółka, właściciel m.in. marek Cropp i Reserved. Od marca zamierza rozwijać na zasadach franczyzy sieć Reserved (obecnie 91 sklepów w kraju, ponad 70 za granicą, 26 franczyzowych), Re-Kids oraz Mohito (20 sklepów). Sklepy franczyzowe mają powstawać w miastach od 50 do 100 tys. mieszkańców.

Sklep Mohito w galerii handlowej

Firma LPP zamierza poprzez franczyzę rozwijać m.in. sieć sklepów Mohito

Franczyzowe sklepy Reserved mają liczyć od 350 do 700 m2 i być usytuowane w miejscach o najlepszym potencjale handlowym. Salony Mohito i Re-Kids mają mieć od 150 do 250 m2.

LPP nie będzie pobierać od partnerów żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Biorca będzie musiał zaaranżować lokal zgodnie z projektem i standardami obowiązującymi w sieci, a także pokryć koszty projektu i adaptacji lokalu. W zamian, będzie mógł liczyć na pełne know-how oraz depozytowy system zaopatrzenia sklepu, niewymagający angażowania własnych pieniędzy w towar - ten będzie własnością firmy. LPP ie wymaga od partnerów doświadczenia w branży odzieżowej, choć jest mile widziane. Konieczne jest natomiast posiadanie pieniędzy na pokrycie kosztów inwestycji początkowej. Według szacunków koszty inwestycji związane z adaptacją lokalu według standardów sieci, w przypadku sklepu Reserved wyniosą ok 1,6-2 tys. zł netto za m2 zaś w przypadku Mohito i Re-Kids ok. 2,5 tys. zł netto za m2.

Wynagrodzenie partnera będzie prowizyjne. Prowizja będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy, nawet w okresach wyprzedażowych.

(bog)

Reserved we franczyzie

Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.

Forum 1877 tematów, 15579 wypowiedzi, 6127 użytkowników