20.05.2009

Tea For You tworzy sieć

Firma zamierza stworzyć franczyzową sieć sprzedaży herbaty, kawy, ziół i związanych z nimi akcesoriów.

Sklepy będą otwierane w postaci modułów handlowych, tzw. wysp, instalowanych w centrach handlowych oraz miejscach skupiających dużą liczbę potencjalnych klientów. Koncept ten pozwala pomniejszyć koszty związane umową najmu. Powierzchnia punktu to tylko ok. 7 m2. Ponadto, jak przekonują przedstawiciele firmy, stoisko prowokuje klienta stojąc „na jego drodze” i kusi zapachami herbaty i kawy.

Wizualizacja stoiska Tea For You.

- Bazujemy na doświadczeniu związanym z otwieraniem standardowych sklepów z tego typu asortymentem - mówi Jarek Głowski z Tea For You. - Do końca tego roku zamierzamy uruchomić pięć takich punktów franczyzowych. Natomiast docelowo chcemy otwierać dziesięć placówek rocznie w Polsce i za granicą, z naciskiem na kraje przygraniczne.

Osoby zainteresowane współpracą otrzymują podręcznik prowadzący potencjalnego franczyzobiorcę przez wszystkie fazy tworzenia własnego biznesu i dokładnie określający wszystkie zasady współpracy. Koszt inwestycji w punkt Tea For You w wys. 33 tys. zł netto obejmuje zainstalowanie i zatowarowanie modułu.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora