26.04.2010

Komórka dla biznesu

O rozwoju sieci Biur Obsługi Biznesowej w sieci Play opowiada Tomasz Kocur, współwłaściciel sieci Play Krismilton.

Jakiś czas temu ruszył Państwa projekt skierowany do klientów biznesowych Play BOB (Biuro Obsługi Biznesowej), na czym polega ten model sprzedaży?
BOB nie jest projektem nowym. Ten model obsługi klientów stworzyliśmy w oparciu o doświadczenia, zdobyte w Centrum Doradców Biznesowych Play. Biura Obsługi Biznesowej będą zajmować się klientami w większych miastach Polski. Osoby prowadzące własny biznes będą mogły w komfortowych warunkach porozmawiać z naszymi doradcami na temat oferty usług telekomunikacyjnych przygotowanej przez Play dla biznesu. Ten model sprzedaży cieszy się też coraz większą popularnością wśród franczyzobiorców. Dzieje się tak m.in. dzięki preferencyjnym warunkom przystąpienia do sieci, stosowanym w naszych placówkach narzędziom pozyskiwania klientów oraz specjalnemu modelowi refundacji działań marketingowych.Oczywiście bez zaangażowania i profesjonalnego podejścia biorcy trudno by było o tak spektakularny wynik.

Tomasz Kocur, współwłaściciel sieci Play Krismilton.

Dlaczego zdecydowaliście się stworzyć specjalny model sprzedaży skierowany wyłącznie do klientów instytucjonalnych i biznesowych?
Rok 2010, nazwany w Play rokiem biznesu, to główny bodziec popychający nas do zdecydowanych działań mających na celu ekspansję na ryku usług dla klientów biznesowych. Zauważyliśmy, że na rynku usług telekomunikacyjnych istnieje nisza w dziedzinie obsługi małych i średnich przedsiębiorstw. To było bezpośrednim impulsem do rozszerzenia projektu BOB na cały kraj.

rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0