12.05.2011

LPP w całej okazałości

Marki należące do LPP pojawią się w gdyńskim centrum handlowym Wzgórze.

W rozbudowanym centrum handlowym Wzgórze w Gdyni znajdą się salony odzieżowe zarządzane przez LPP: Reserved, Cropptown, House, Mohito oraz sklep z wyposażeniem wnętrz Home&You. Zajmą one łączną powierzchnię 2,5 tys. m2, podczas gdy cała powierzchnia handlowa obiektu liczy 68 tys. m2.

Centrum handlowe Wzgórze w Gdyni

Sklepy spółki LPP zajmą w galerii handlowej 2,5 tys. m2.

- Centrum handlowe Wzgórze jest przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej i uzyska atrakcyjniejszy wygląd. Przestrzeń obiektu będzie się koncentrować wokół trzech stref - artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku oraz sklepów odzieżowych – zapowiada Anna Skrocka, PR menedżer Mayland Real Estate.

W gdyńskim Wzgórzu znajdzie się 250 sklepów, a na siedmiopoziomowym parkingu zmieści się 1,9 tys. samochodów. Mayland Real Estate zajmuje się odnową istniejącej części centrum handlowego oraz dobudowuje nową część. Firma odpowiada również za komercjalizację obiektu.

Oprócz wymienionych marek do LPP należą również Reserved Kids, PromoStars, Henderson, Esotiq. Spółka z siedzibą w Gdańsku notowana jest od dziesięciu lat na Giełdzie Papierów Wartościowych.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0