08.07.2011

Piękny biznes

BeautifulSkin uruchomiło trzy nowe gabinety fotoepilacji i estetyki.

Marka BeautifulSkin jest obecna na naszym rynku od września 2010 roku. Rozwojem konceptu zajmuje się Centrum Dystrybucji Image, które działa w branży kosmetycznej już od 15 lat. Pod logo BeautifulSkin działają dziś dwa gabinety własne oraz osiem punktów franczyzowych, z firmą współpracuje również ponad 80 placówek partnerskich, które korzystają z urządzeń i kosmetyków Image. W maju pod logo BeautifulSkin pojawiły się trzy kolejne gabinety w Lublinie, Poznaniu i Rumi.

Zabieg fotoepilacji w gabinecie Beautiful Skin.

W gabinetach BeautifulSkin odbywają się m.in. zabiegi fotoepilacji.

- Naszym celem jest stabilny rozwój i spokojne powiększanie liczby gabinetów działających w Polsce. Cały czas monitorujemy rynek i wzbogacamy wachlarz naszych usług o kolejne zabiegi z wykorzystaniem najnowocześniejszych urządzeń - mówi Sławomir Zaczkiewicz, menedżer ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image.

Koszt uruchomienia gabinetu BeautifulSkin kształtuje się od 70 tys. zł do 99 tys. zł netto. Wysokość inwestycji zależy od wyboru pakietu startowego urządzeń. Franczyzobiorca co miesiąc musi również wnosić opłatę franczyzową oraz składkę na fundusz marketingowy, obie po 500 zł netto.

Jeśli franczyzobiorca jest zainteresowany otwarciem placówki z jednym gabinetem zabiegowym, wówczas powinien rozejrzeć się za lokalem o powierzchni ok. 40 m2, jeśli myśli o dwóch pomieszczeniach zabiegowych wówczas metraż lokalu wzrasta do 60 m2. Najlepszym miejscem na własny gabinet BeautifulSkin jest główny ciąg komunikacyjny lub osiedle. Idealne lokale powinny znajdować się na parterze i posiadać dużą witrynę, jednak nie jest to warunek konieczny.

(mak)