14.07.2011

Biznes dla obu płci

Oferta klubów fitness Mrs. Sporty skierowana jest wyłącznie do pań, jednak własny klub może poprowadzić zarówno kobieta, jak i mężczyzna.

Mrs. Sporty to klub sportowy oferujący jednocześnie usługi doradztwa żywieniowego. Oferta Mrs. Sporty skierowana jest wyłącznie do kobiet. Kluby otwierane są w miejscach, do których klientki będą mogły szybko i sprawnie dotrzeć, nie zmieniając przy tym swoich codziennych planów.

Zdjęcie punktu systemu Mrs. Sporty

Franczyzodawca pomaga partnerom znaleźć odpowiedni lokal, zapewnia wsparcie w kwestiach finansowych oraz doradztwo przedstawicieli Mrs. Sporty.

- Koncept Mrs. Sporty opiera się na połączeniu trzech filarów: treningu fizycznego, zdrowego odżywiania oraz opieki osobistego trenera, które wzajemnie się uzupełniają. Wystarczą już trzy półgodzinne treningi tygodniowo, aby poprawić zdrowie fizyczne i psychiczne, a także ogólne samopoczucie. 60 proc. kobiet ma nadwagę i jednocześnie brakuje im wolnego czasu. System ćwiczeń w naszych klubach został zaprojektowany w taki sposób, aby w jak najkrótszym czasu osiągnąć widoczne rezultaty - opowiada Marta Koziarska, kierownik działu komunikacji Mrs. Sporty.

W ponad 450 sieciowych klubach, które znajdują się w Austrii, Niemczech, Włoszech, Szwajcarii i Polsce ćwiczy 150 tys. kobiet. Pierwsza placówka w Polsce powstała w Częstochowie. W tym roku Mrs. Sporty chce uruchomić 20 nowych punktów. Kluby mają przeciętnie 90-200 m2 powierzchni, z czego część treningowa zajmuje około 60m2. Całkowita kwota inwestycji w przedsięwzięcie wynosi 55 tys. euro.

- Otwarcie własnej firmy możliwy jest dzięki wsparciu finansowemu ze strony banków. Zalecamy przy tym, aby udział kapitału własnego wyniósł 10 tys. euro w Polsce. Chcemy nawiązać współpracę zarówno z kobietami, jaki i mężczyznami, którzy są ambitni, lubią pracę zespołową, potrafią zarządzać personelem i interesują się zdrowym stylem życia – dodaje Marta Koziarska.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0