Franczyzobiorcy przedstawiają dawcy licencji lokal do akceptacji, który powinien mieć minimum 60 m2 powierzchni i znajdować się w galerii handlowej lub przy głównej ulicy.
Czwartek
04.08.2011
Lato jest najbardziej pracowitym okresem dla salonów fryzjerskich - twierdzą przedstawiciele firmy Berendowicz & Kublin.
 

W salonach fryzjerskich Berendowicz & Kublin klientki od ponad 14 lat czeszą i przycinają włosy. W sieci działa pięć salonów własnych oraz pięć franczyzowych. W tym roku planowane są trzy kolejne otwarcia. Współpraca firmy z organizatorami takich imprez jak Festiwal Piosenki w Opolu, Fashion Week Poland czy wybory Miss Polonia jest ważnym elementem, który pozwala budować rozpoznawalność marki.

– Co pół roku pracownicy salonów przechodzą w naszej akademii szkolenie z nowych kolekcji. Szkolenie personelu to podstawa, bez której żaden salon nie miałby racji bytu. Fryzjerzy pracują według autorskich technik strzyżeń – mówi Anna Kolasa-Świętek, menedżer Akademii Berendowicz & Kublin.

Inwestycja w punkt franczyzowy sieci wynosi 150 tys. zł. Placówki powstają głównie w dużych, wojewódzkich miastach, nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby salon powstał w mniejszym mieście. Właśnie dla salonów z takich miejscowości powstała oferta współpracy partnerskiej. W ten sposób właściciele, dzięki wykorzystaniu logo B&K, podnoszą rangę swoich salonów, a ich personel podnosi kwalifikacje na firmowych szkoleniach.

Zdaniem przedstawicieli sieci najbardziej pracowitymi okresami dla salonów fryzjerskich są m.in. dni poprzedzające Boże Narodzenie, Sylwester i okres wiosenno-letni, kiedy dużą część klientów stanowią panny młode oraz dziewczęta przygotowujące się do komunii. Kiedy ruch spada, franczyzobiorcy mogą zorganizować akcje marketingowe, dzięki czemu salon nie będzie notował mniejszych obrotów.

– Nie jest prawdą, że aby otworzyć własny salon fryzjerski, trzeba być fryzjerem. Trzeba natomiast być dobrym przedsiębiorcą, handlowcem i marketingowcem. Umiejętne zarządzanie pracownikami i zaangażowanie pozwoli partnerowi szybciej zarobić, bo pierwsze sześć miesięcy prowadzenia salonu zwykle sprowadza się do pokrywania kosztów, w tym mediów, wynagrodzeń i produktów fryzjerskich – dodaje Anna Kolasa-Świętek.

(dw)


POPULARNE NA FORUM

Croatia thanh cong tai vi sao?

Nào là tâm trạng, nào là ý thức, khi là niềm tự hào dân tộc... Vậy, hãy nghe chính một “fan cuồng” Croatia, trước khi nghe những lời bàn...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.07.2018
Fotodepilacja - z kim warto współpracować?

Osobiście polecam dobrego lekarza medycyny estetycznej https://ranking.abczdrowie.pl/s/Lekarz%20medycyny%20estetycznej Wtedy będziemy mieli pewność, że efekty będą trwałe.

59 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Fotodepilacja - z kim warto współpracować?

Osobiście polecam dobrego lekarza medycyny estetycznej https://ranking.abczdrowie.pl/s/Lekarz%20medycyny%20estetycznej Wtedy będziemy mieli pewność, że efekty będą trwałe.

59 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Gabinet kosmetyczny

Ja myślę o otworzeniu gabinetu z zabiegami makijażu permanentnego. Na początek chciałabym zająć się makijażem permanentnym brwi 3 metodami . Chciałam się...

97 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Gabinet kosmetyczny

Według mnie podstawą przy otwieraniu salonu kosmetycznego są odpowiednia wiedza i umiejętności, które to można nabyć w trakcie dobrych szkoleń. Następnie należałoby...

97 wypowiedzi
ostatnia 02.07.2018
Firma w formie

Moda na zdrowy tryb życia dalej trwa i bardzo dobrze :) Sam należę do osób, które w wolnym czasie chętnie uprawiają sport - po takich zajęciach czuję się...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.06.2018
Manicure "pod ręką"

Coraz częściej się widzi w centrach handlowych wysepki z zabiegami kosmetycznymi. _________________________ http://www.biokur.pl/

3 wypowiedzi
ostatnia 22.06.2018
Wyspy manicurowe

A z jakich akcesoriów do manicure'u korzystacie? Ja bardzoe często robię zamówienie na NailsCompany.eu. Ostatnio kupiłam tam efekt holo na paznokcie

16 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2018