15.09.2011

BodyConcept we franczyzie

Pierwszy franczyzobiorca BodyConcept uruchomi salon kosmetyczny w Warszawie.

Izabela Janowska prowadziła do tej pory sklep odzieżowy z końcówkami kolekcji znanych firm. Od pewnego czasu zastanawiała się także nad rozpoczęciem działalności w branży kosmetycznej. Zależało jej, aby w jednym miejscu klienci mogli skorzystać z usług kosmetycznych, fryzjerskich, fotodepilacji oraz porad żywieniowych.

Klientka w trakcie zabiegu w punkcie BodyConcept. Fot. BodyConcept

W salonach BodyConcept klienci mogą skorzystać z usług kosmetycznych, fryzjerskich, fotodepilacji oraz porad żywieniowych.

– Propozycja BodyConcept odpowiadała moim wyobrażeniom o salonie kosmetycznym. Klienci przekraczając jego próg mają do dyspozycji ofertę, w skład której wchodzi wiele nowoczesnych usług – mówi Izabela Janowska.

Pierwszy franczyzowy salon BodyConcept zlokalizowany jest na terenie kompleksu biurowego Empark, na parterze budynku stojącego w sąsiedztwie Galerii Mokotów. Znajdują się tu już banki, sklepy i restauracje. Salon Izabeli Janowskiej jest pierwszym punktem kosmetycznym w okolicy. Powierzchnia lokalu wynosi 140 m2, a zatrudnienie w nim otrzyma osiem osób. W tej chwili trwają ostatnie prace adaptacyjne, niezbędne urządzenia zostaną sprowadzone do Polski w drugiej połowie września. W tym samym czasie będą prowadzone szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu.

BodyConcept pochodzi z Portugalii, gdzie pod logo kosmetycznej marki działa kilkadziesiąt punktów. Inwestycja w salon kosmetyki estetycznej i fryzjerstwa BodyConcept zamyka się w kwocie 166-279 tys. zł.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0