16.01.2012

Klient na linii

O raz pozyskanego klienta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy – mówi Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Orange i TP S.A.

Czym zajmują się partnerzy MS Polska?
Nasi doradcy odpowiadają za bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, którym oferują usługi telekomunikacyjne firm Orange i TP SA. Do ich obowiązków należy również monitorowanie kont klientów, aby dostosować ofertę do zmieniających się potrzeb. Partnerów wspiera w tym centrala, a wkrótce także regionalne biura w Gdańsku i Poznaniu. Właśnie w tych miastach poszukujemy teraz doradców. Oprócz samej sprzedaży bardzo duży nacisk kładziemy na opiekę nad klientem. Wiemy, że o raz pozyskanego abonenta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy, aby ten później zechciał ją przedłużyć.

Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska

Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Grupy Telekomunikacji Polskiej, do której należy Orange

Jakie są warunki współpracy z firmą?
Partner nie ponosi kosztów z tytułu opłaty licencyjnej i opłat miesięcznych. Przedsiębiorca, którego prowizja uzależniona jest od sprzedaży, podlega okresowej kwartalnej ocenie. Biorca licencji bierze udział w szkoleniach organizowanych przez MS Polska oraz przez operatora Orange – PTK Centertel i Telekomunikację Polską. Partner może korzystać także z systemów komputerowych firmy, które pomagają w sprawnej obsłudze klienta. Uzupełnieniem oferty partnerskiej jest dostęp do produktów, takich, jak telefony i modemy.

Rynek telefonii komórkowej zmienia się w bardzo szybkim tempie. W jakim kierunku zmierza?
Przyszłość rynku to sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na transmisji danych przy wykorzystaniu funkcji urządzeń typu smartfon i tablet. Wynika to z coraz bardziej powszechnego dostępu do internetu. Karty SIM znajdują również zastosowanie w telemetrii, czyli na przykład w monitorowaniu pojazdów firmowych lub w terminalach dla kart płatniczych.

rozmawiał (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0