01.02.2012

Zarobić na sąsiadach

Sąsiedztwo wielu przedsiębiorstw pozwala zwiększyć obroty partnerów Suder, firmy świadczącej usługi teleinformatyczne.

Suder zapewnia wsparcie dla przedsiębiorstw, które w swojej siedzibie potrzebują nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych – instalacji oprogramowania, montażu serwerów i centrali telefonicznych oraz serwisowania sprzętu. Firma posiada sklep internetowy, dwie placówki własne i pięć partnerskich.
- Prowadzenie biznesu nie wiąże się z koniecznością otwierania stacjonarnego biura, trzeba jednak dysponować samochodem. Najlepiej jeśli licencjobiorca działa w terenie, na którym jest duże zagęszczenie firm, bo każda z nich to potencjalnych klient – potencjalnych klientów – radzi Izabela Suder, prezes zarządu.

Call center Telefonii Dialog.

Usługi teleinformatyczne wykorzystywane są m.in. w call center. Na zdjęciu - pracownicy call center Telefonii Dialog.

Sieć wymaga od partnerów doświadczenia w sprzedaży usług IT i telekomunikacyjnych, łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów, dobrej prezencji oraz co najmniej średniego wykształcenia. Osoby zainteresowane współpracą z Suder przechodzą szkolenie sprzedażowe i techniczne. Mają ponadto możliwość testowania nowego sprzętu, dostęp do firmowego systemu CRM oraz partnerskiej infolinii. Zadaniem partnerów jest projektowanie rozwiązań teleinformatycznych, sporządzanie umów i obsługa posprzedażowa klientów.

- Najnowsze trendy w branży to m.in. coraz powszechniejsze stosowanie wirtualizacji zasobów, tzw. chmury, która polega na gromadzeniu zasobów komputerowych na zewnętrznych serwerach. Usługi, z których niedawno korzystały korporacje okazują się także przydatne w sektorze MŚP – dodaje Izabela Suder.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0